QuickMobile.ro – tepe cu telefoane mobile

Sunt la a doua tzeapa luata de la Quick Mobile, un site care vinde telefoane mobile in special. Am cumparat de la ei pentru ca au preturi bune si sunt din Maramures unde credeam ca oamenii sunt de calitate mai buna. Am intampinat insa doua situatii in care un telefon mobil defectat in perioada de garantie a fost practic REJECTAT de catre cei de la service-ul celor de la Quick Mobile. Mai precis: un telefon HTC Snap la care nu mai functionau comutatoarele de preluare si respingere a apelurilor a fost trimis inapoi cu rezolutie ca si-a pierdut garantia intrucat are urme de lovire. O situatie similara am patit si cu un telefon Samsung care se inchide complet pt. ca are probleme softul (probabil). Au refuzat reparatia pentru ca are zgarieturi pe capac. Sa inteleg ca daca folosesti un telefon iti pierzi garantia ??

Bun si la ce va asteptati oameni buni de la magazinele astea gen quickmobile.ro sau telefonultau.eu – aduc chinezarii, manevreaza chinezarii si dau tepe oamenilor simpli. Nu e complicat si banu merge. Daca il folosesti pierzi garantia. Noi ti l-am vandut sa il tii bibelou. Esti SandoKan?

sandokan

Despre Șef e-măgari.ro

Acest site funcționează din fonduri proprii și nu este afiliat niciunui comerciant din România sau străinătate. Tot ceea ce dorim este să scoatem la iveală hibele pe care comercianții din România sau din afară le au și pe care nu putem decât să sperăm că le vor rezolva. http://www.e-magari.ro dorește să facă public toate nemulțumirile aduse clienților și vă rugăm să ni le aduceți la cunoștință prin intermediul formularului de contact.

Te-ar putea interesa

emag.ro si socul mecanic

Un cititor ne-a impartasit in formularul special dedicat problema pe care a intampinat-o achizitionand 2 …

26 comentarii

  1. Salutari Celui care tocmai vrei sa-ti cumperi ceva de la QuickMobile si esti pe deasupra inteligent sa verifici ce fel de firma este ASTA!

    Din capul locului iti spun: NU CUMPARA DE LA EI – NU MERITA PENTRU DIFERENTA AIA DE PRET! Te va costa mai tarziu.

    Sa fie clar – sunt tepari! Iti vand un produs pe care scrie Samsung sau Huawei sai orice vrei tu sa-ti iei. Si can iti vine pachetul – vei vedea ca ei asigura garantia prin partenerul lor Service Return. Ce poate fi asa rau la treaba asta?

    Sa-ti explic: esti in Viena si vrei sa-ti repari rapid telefonul la Reprezentanta Samsung Viena (sau Huawei sau ce vrei tu). Si te duci si zici se poate repara – ca e in garantie. Pai da…se poate – dar stai sa vezi…nu pe al tau. Aparatul tau e special – este facut pentru piata Asiei de SUD-Est. Deci daca vrei sa ti-l reparare Huawei oficial (sau Samsung sau Apple sau ce vrei tu) pai vezi – nu se poate. Ca daca tu esti in Eutopa esti in SEE (adica Spatiul Economic European) Si daca telefonul era facut pt. piata SEE si nu pt Asia – totul era GRATIS pt tine! Dar asa…dute inapoi in Baia Mare la SRL-ul de unde l-ai luat si du-l la SRL-ul lor de service si vezi cum iti va fi refuzata reparatia in garantie (reparatie care – VA JUR ERA GRATIS LA REPREZENTATUL OFICIAL SERVICE).

    Daca vrei – dupa toata treaba asta – dute la ANPC – care-ti va prelua reclamatia si dupa aceea iti va da un rapspuns de genul – cam aveti dreptate – dar degeaba. Deci vei ramane GARANTAT cu banii luati si produsul stricat (gandeste in perspective omule – se va strica ceva la el) si sigur nu til repara SRL-ul ala si nici Reprezentanta Oficiala a marcii respective.

    Crede-ma – acum urmeaza sa ma judec cu ei. Astept cateva hartii oficiale de la ANPC Baia MARE! Sa vezi distrctie pe mine! De-abia am inceput! Sa te tii QuickMobile!

  2. Salutari.
    Va explic situatia mea. Cumparat Note 9 de la Eurogsm, ei de la Quickmobile. A inceput sa pocneasca ecranul dupa 8 zile si l-am trimis la Eurogsm, ei la Service-return, Baia Mare adica Quickmobile. Service vestit pentru anularea garantiilor pe cine stie ce motive aberante. De acolo mi se anuleaza garantia cum ca eu as fi indoit carcasa, nu are rost sa spun ca nu am facut asa ceva. Am ajuns ca Eurogsm sa nu mai raspunda la telefon cand ii sunam (ii sunam sa vad in ce service este telefonul, nu este secret de stat) pentru era clar ca ceva nu e ok. Acest service-return la fel, nu telefon nu mail. Mi-am dat seama ca nu e ok ceva. Sun la Samsung unde mi se spune ca telefonul nu este in reteaua lor, ma intrebam de ce. Pana cand un service autorizat Samsung (TSG CLUJ) imi explica cu multa rabdare si bunavointa ca telefonul eu a fost destinat Malayeziei nu Europei de accea aceste telefoane destinate altor regiuni nu intra in circuitul oficial de service la noi in tara. GRIJA GRIJA MARE CE CUMPARATI SI DE UNDE. Aceste telefoane sunt mai ieftine tocmai din cauza asta, ele fiind destinate altor regiuni. De multe ori diferenta de pret la un produs se reflecta tocmai in acest aspect. Eu cel putin am luat-o rau. Voi fi nevoit sa folosesc un telefon scump la care ii pocneste ecranul. Sa ajung sa ma iau cu totii in gura pe banii mei…de fapt nici macar nu am ajuns sa ma iau in gura ca nu mai raspundeau la mailuri sau telefoane. Adica fraiere, stai linistit. Ti-am taiat garantia, sa fii iubit.
    De la Eurogsm nu voi mai cumpara veci, de la quickmobile la fel si am sa spun povestea asta oriunde prind vre-un forum ca lumea sa inteleaga de ce e cum nu ar trebui. Pretul mic sau mai mic inafara de promotii ar putea ascunde ceva negru rau. Cum este si cazul meu. Sa explic si diferenta de pret: Eurogsm 3649.99, Emag 3899. In diferenta asta s-a aflat capcana mea in care am cazut. Reclamatii la ANPC nu pot pentru terminalul este pe persoana juridica iar unica varianta adica cea a instantei…ma mai gandesc.
    Cumparaturi placute!

  3. Si eu mi-am luat teapa de la Quick mobile.Niste escroci marunti dar care folosesc o metoda usor sofisticata.Am cumparat un Nokia 7 care nu functiona adica tot cauta actualizarile si asta 1 zi intreaga deci pe ecran scria ca un minut sau doua.L-am trimis inapoi in abalajul original.Baieti sunt scumpi la discutii si returul nu-l faci la ei ci la SR Service Retur daca vrei sa vorbesti cu astia 0903 760 703 (apel taxabil cu 1.5E/minut), Dupa primirea returului baieti mi-am trimis poze ca ar fi zgiriat si ca deduc din suma 450.Dar n s-a raspus daca el functioneaza sau ba.In fine le-am acceptat sa deduca suma si sa-mi dea banul inapoi.Cazul e in desfasurare.

    • Si eu am patit asta… mie mi-au cerut 1200 (samsung note 8)… le voi intenta proces… e luat pe firma, altfel opc scria pe ei… nu trebuia sa accepti diminuarea valorii…

  4. Am un telefon cumparat de la Quickmobile si ce sa vezi, l-am trimis in service pt.o problema minora ( senzor de proximitate) si l-am primit cu alta problema (pete ecran) si dupa retrimitere in service primesc telefonul cu mesajul ca telefonul este scos din garantie, ca prezinta socuri mecanice.Va spun ca telefonul dupa prima intrare in service nu a fost utilizat….Este o mare teapa acest Magazin, aduce numai telefoane din china si garantia la produse este un mare 0.Adica daca ai probleme cu aparatul gaseste ceva si ti-l scoate din garanatie, si vecinul meu a patit la fel.Ganditi-va de 2 ori inainte sa cumparati de la ei…

  5. Si eu am o problema cu cei de la quickmobile. Mi am comandat un asus zenfone 3 max , cand am dat comanda nu era in stoc l am primit dupa 2 saptamana de la comanda. A mers aproape 24 de ore si dupa sa inchis si asa a ramas. M am dus la ei intr un magazin si respectivul mi l baga la incarca ,deci era total pe langa. Am facut returul mi l au luat inapou au zis ca totul e ok si de aproape 2 sapt astept sa mi primesc banii inapoi si nimic. Nici nu stiu ce sa fac nu am primit niciun ban de la ei si le dau mail.uri ca la nr de tel nici nu merge sa sun si imi spun ca cica imi vor fi virati in cont asa ma tin de aproape 2 sapt.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.