ALTELE

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.


In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

Nu suntem singurii care dam tepe prin magazinele online. Avem si austrieci care fac asta. Sau poate sunt lupi vopsiti? Cititi mai multe aici.

{ 42 comentarii… read them below or add one }

1 alunelu 20 februarie 2012 la 15:09
2 Sef e-magari.ro 20 februarie 2012 la 18:58

Probleme … probleme peste tot.

Răspunde

3 Țepuit de seamă 23 ianuarie 2013 la 22:22

Am cumpărat o placă video de la Mediadot. S-a stricat, am mers cu ea la garanție.
Acolo, surpriză mare. Un Gigel îmi explică pe larg că eu am cumpărat placa de la Alko, dar acum magazinul este deținut de Kelion, deci, în consecință, îi pare rău pentru mine dar mă invită să închid ușa pe dinafară.
Mă duc la OPC, depun plângerea, aștept 27 de zile regulamentare și primesc răspunsul: Kelion n-are nici o treabă cu garanția mea, în schimb pot da în judecată o firmă intrată demult în faliment…

Concluzia – feriți-vă de magazinele administrate de Kelion: Azerty, Marketonline, Mediadot și Ghelir.

Răspunde

4 Sef e-magari.ro 27 ianuarie 2013 la 02:05

Abia acum am vazut unde au cei de la mediadot magazin, acolo la piciorul pasajului cum te duci spre Victoria.

Răspunde

5 Adrian 3 februarie 2013 la 21:22

http://www.originale.ro in speta foliile de protectie ptr ecrane,cele 3M,calitate buna dar sunt taite prost,stramb,descentrate,20 lei aruncati.
Evitati

Răspunde

6 Sef e-magari.ro 9 februarie 2013 la 13:43

Astia oricum erau praf de mult timp. De cand isi faceau ei campaniile alea pe facebook cu mii de telefoane oferite cadou.

Răspunde

7 Cristi C 25 noiembrie 2013 la 11:38

Dar nimic de IT Galaxy? Tocmai mi-am luat o teapa de Black Friday 2013. Am comandat un HDD de laptop, comanda a fost preluata, starea ei a fost reflectata pe site, m-a sunat cineva de la ei si mi-a spus ca pot veni sa ridic produsul vineri pana la 16:30 sau luni dimineata. Luni dimineata cei de la punctul de vanzare mi-au spus ca nu exista niciun produs pentru mine, comanda nefiind procesata.

Răspunde

8 Sef e-magari.ro 25 noiembrie 2013 la 16:05

Momentan nimeni in afara de tine nu a spus nimic despre ei.

Răspunde

9 Luci 25 noiembrie 2013 la 21:58

Pana acum am vazut foarte multa lume care se plange de multe site-uri , ceea ce e un lucru bun pentru ca stim de ce sa ne ferim, dar niste site-uri bune de vanzari, cu care nu sunt probleme asa mari ? Cine poate sa recomande?

Răspunde

10 Sef e-magari.ro 28 noiembrie 2013 la 19:29

Lucian, pot sa iti raspund intr-un articol urmator. Fii pe faza.

Răspunde

11 Sebastian Frincu 2 decembrie 2013 la 20:29

Buna ziua!
Sunt la a doua tzeapa luata de la Quick Mobile, un site care vinde telefoane mobile in special. Am cumparat de la ei pentru ca au preturi bune si sunt din Maramures unde credeam ca oamenii sunt de calitate mai buna. Am intampinat insa doua situatii in care un telefon mobil defectat in perioada de garantie a fost practic REJECTAT de catre cei de la service-ul celor de la Quick Mobile. Mai precis: un telefon HTC Snap la care nu mai functionau comutatoarele de preluare si respingere a apelurilor a fost trimis inapoi cu rezolutie ca si-a pierdut garantia intrucat are urme de lovire. O situatie similara am patit si cu un telefon Samsung care se inchide complet pt. ca are probleme softul (probabil). Au refuzat reparatia pentru ca are zgarieturi pe capac. Sa inteleg ca daca folosesti un telefon iti pierzi garantia ??

Răspunde

12 Sef e-magari.ro 4 decembrie 2013 la 14:05

Imi pare rau sa aud ca si cei de la QuickMobile dau tepe.

Răspunde

13 Alin 6 decembrie 2013 la 14:58

Sebastian,mersi pt parere..chiar eram interesat daca sunt seriosi,de acum e clar pt mine.

Răspunde

14 Dumitrescu Dan 9 decembrie 2013 la 18:43

Sebastian, sa fii sanatos. Tocmai ce voiam sa fac o comanda la „rapizii mobili”. Multam fain! M-am reorientat.

Răspunde

15 Ioan 7 decembrie 2013 la 22:25

O parere despre ClickShop gasiti aici http://indreias.blogspot.ro/2013/12/din-seria-celcea-mai-prostproasta-shop.html – nu e chiar o tzeapa dar pana nu vad si anularea platii facuta cu cardul m-am decis sa scriu peste tot despre modul „nemteste” de a comanda de la ei.

Răspunde

16 Sef e-magari.ro 8 decembrie 2013 la 01:19

Bagat la inaintare :)

Răspunde

17 valerica 10 decembrie 2013 la 19:54

am luat teapa de la allwiev am platit si in colet lipsea telefonul comandat si pentru care am dat banii la curier acum nu mai am cu cine vorbi la telefon la aceasta firma nu mai faceti aceeasi greseala ca mine nu cumparati de la ei online va ia banii fara sa livreze produsele

Răspunde

18 Sef e-magari.ro 12 decembrie 2013 la 14:26

:( lipsea telefonul pe care l-ati comandat sau nu ati primit nimic?

Răspunde

19 Dumitrescu Dan 14 ianuarie 2014 la 19:53

Prin decembrie, pe 11, motivat de promotia la cartela VDF si de faptul ca abonamentul meu nu se apropia nici pe departe de acea promotie, zic: hai sa incerc si eu sa reziliez contractul (expirat deja din luna aprilie 2013) si sa mentin numarul, dar pe cartela.
Merg intr-o reprezentanta VDF, unde, dupa ce expun problema, un plictisit de pe acolo ma indruma sa sun la relatii cu clientii. OK. Zis si facut. La relatii cu clientii o tanara voce imi spune pe un ton linistit, dar taios in acelasi timp, ca nu se poate rezilia contractul decat dupa trecerea uni termen de 30 de zile, „pentru ca asa e stipulat in contract!” Trecand peste nemultumirea initiala, am acceptat si cele 30 de zile.
Duminica, intamplator, aflandu-ma prin preajma unei reprezentante VDF, am zis sa intru sa intreb si eu despre stadiul cererii mele, mai ales ca cele 30 de zile trecusera. Acolo, o fatuca imi explica pe un ton superior faptul ca „ati fost contactat, dar nu ati fost gasit, si v-a fost trimisa o scrisoare de reziliere”! :smileysurprised: Scrisoare de reziliere? Din partea VDF??? Pai de ce, daca eu am initiat rezilierea? La aceste intrebari, m-a pasat: sunati, va rog, la relatii cu clientii, sa va faca o oferta. Ce oferta? De ce oferta??? Cu ce prilej??? „Asa e procedura”, mi-a tot repetat.
Astazi sun la relatii cu clientii: un alt „cap de zana” de la celalalt capat al firului mi-a tot scos ochii ca am fost contactat si ca nu am fost gasit, ca trebuie sa mi se faca o oferta de colegii ei… Pai ce oferta? De ce oferta? Daca eu doresc rezilierea contractului, am notificat in termen, conform contractului, de ce trebuie sa mai astept???? Nu stia!!!! Mi-a repetat, fara sa iasa din tipar, „colegi”, „oferta”, „procedura”, over &over again!
Am rugat-o pe respectiva sa-mi faca legatura la acei „colegi”, acel departament, fara a carui oferta nu se poate rezilia contractul. Pai, nu se poate! De ce??? „Procedura” spune sa ma contacteze „colegii”, pentru a-mi face o „oferta”!!!!!
Am facut, pur si simplu, spume! Daca eu am initiat procedura de reziliere unilaterala a contractului, am respectat termenul de notificare prealabila, nu inteleg cine sunt acei „colegi” si ce „oferta” imi pot face???? Cumva o oferta in genul celor pe care le facea Vito Corleone??? (App, am intrebat-o chestia asta si pe cap de zana, dar am blocat-o… dar s-a deblocat repede: „procedura”, „colegii”, „oferta”…=)) Dezarmanta, trebuie sa recunosc!)
Am rugat-o, pe don’soara, in mai multe randuri, sa-mi faca legatura la acei „colegi”, sa vorbesc cu ei, sa ascult „oferta”conform „procedurii”. Nu se poate! De ce? „Procedura”!!!! Am rugat-o sa-mi dea un numar, sa sun eu. Nu se poate! De ce? Ati ghicit? „PROCEDURA”, bre!
In fine, trecand peste aceste peripetii, nu inteleg un singur lucru: de ce nu sunt contactat atunci cand sunt zona de acoperire de acei „colegi”? De ce nu mi se face acea „oferta” pe e-mail, pentru ca am cont in MyVodafone de ceva vreme?
Am impresia ca totul e doar o tentativa ieftina de „sechestrare in retea” , desi eu nu vrea sa parasesc reteaua, ci doar sa schimb un amarat de abonament cu o cartela!
Sunt foarte hotarat ca, in cazul in care nici maine pana in pranz nu sunt contact de nimeni (dupa aceea, in virtutea serviciului, o sa parasesc aria de acoperire – probabil iar o sa mi se reproseze ca „nu ati fost gasit”), sa inchid telefonul, sa scot cartela, sa o arunc la primul tomberon, si asa sa dispar evadez defintiv din retea! Renunt la un numar pe care il am din 1999 si pe abonament din 2005, pentru ca pur si simplu nu-mi place sa fiu bataia de joc a nimanui, indiferent de „proceduri” si „oferte”!!!!
Poate cineva ma lamureste si pe mine despre „proceduri”, „oferte” si, mai ales, „colegi”!
Cine-s, frate, „colegii” aia de nu pot fi contactati, ci numai contacteaza??? Care nu pot fi deranjati, numai deranjeaza??? Si de a caror „oferta” depinde un drept al meu, anume acela de a denunta unilateral un contract deja expirat?

Răspunde

20 Ionut 5 decembrie 2014 la 18:11

Buna seara,
Vreau sa fac si eu reclama unor tepari, de pe site-ul mai sus mentionat.
Am facut comanda in data de 28.11.2014 pentru un aparat de sudura, Aparat de sudura Proweld MMA-160 PI la pretul promotional de 496 RON. Am fost sunat in 03.12.2014 ca a doua zi urma sa fie livrat. Am sunat ulterior in data de 05.12.2014 si am fost anuntat ca produsul nu mai este pe stoc si nu mai poate fi livrat, iar daca il doresc sunt liber sa-l cumpar din alta parte.
Nu recomand http://generator-kipor.com.
Cu stima,
Un cetatean pacalit…

Răspunde

21 Martalogu Razvan 10 decembrie 2014 la 20:53

Am comandat pe 21.11.2014 o maasina de spalat rufe cu uscator (2000 lei) si un fier de calcat(250 lei) si am primit doar fierul de calcat pe 1 Decembrie. masina de spalat nu am mai primit-o si Fancourier zice ca atat au avut de livrat iar Flanco zice ca este la curier. am facut numeroase sesizari dar fara rezultat, nimeni nu m-a contactat. Astazi am facut plancere la ANPC si ii voi da si in judecata. Apropos , am uitat sa spun ca am platit comanda in avans(asta e problema) cu cardul.

Răspunde

22 tudor 18 mai 2015 la 19:05

Maree atentie la JYSK.ro …o mareee teapa !!! Comanzi una primesti cu totul altceva…eu am comandat 4 saltele BASIC F10 cu dimensiunea de 70*190 cm , dupa interventii telefonice nenumarate ptr. a se face livrarea in timp util (sistemul de comanda si livrare la JYSK – RYSK e execrabil), intrucat erau destinate unei pensiuni din Delta Dunarii , am primit pana la urma coletul cu cele 4 saltele , le-am transportat cale de vreo 600 de Km. cu masina , cu barca, etc pana la destinatie unde surpriza ,saltelele de 70*190 cu eticheta cu tot erau de fapt de 70*180 , cu 10 cm mai mici decat cele pe care le-am comandat si imi erau necesare,…….surpriza total neplacuta a fost ca nu a incurcat nimeni coletul, vreun angajat sau altceva de genul acesta, nu a fost o eroare umana ci o modalitate marsava a magazinului JYSK de a insela consumatorii , de a duce in eroare prin a pune o eticheta pe un produs care nu corespunde …..DEZAMAGITOR !!
Daca doriti sa comandati la JYSK va asumati un mare RYSK !!!!

Răspunde

23 Sef e-magari.ro 30 decembrie 2015 la 16:06

Multumim mult de acest review. Imi pare rau de cele intamplate si sper ca s-a rezolvat …

Răspunde

24 razvanel 30 decembrie 2015 la 20:34

aam comandat pe 14 dec 2015 pe MarketSmart.ro un mop cu aburi si surpriza dupa o saptamana nu a fost livrat.Am revenit cu un telefon la ei si cica posta romana e prea ocupata ca transportatorul..livratorul bla bla..Dpa craciun primesc un e-mail: comanda a fost cancelata…de cine cum cand? am sunat din nou..mi s-a spus ca revin ei cu un telefon dupa 20 de min…magazine online de 2 lei..niste ratati!!! nu recomand

Răspunde

25 Sef e-magari.ro 2 ianuarie 2016 la 15:32

Multumim de feedback. In concluzie sa nu ne incurcam cu MarketSmart.ro

Răspunde

26 Sbirlea Raluca 18 iulie 2017 la 16:52

Acelasi lucru l-am patiti si eu cu acesti neseriosi de pe MarketSmart.ro. Am comanda mop cu aburi si dupa 6 zile am sunat si ma ducea cu zaharelul, ca nu a trimis cu fan courier, ca nu are nr. awb, ca nu e la birou, ca programul de dupa ora 11, ca nu a mai ajuns la birou, etc…Niste nesimtiti care te fac sa pierzi timpul.

Răspunde

27 Șef e-măgari.ro 28 iulie 2017 la 13:43

Trebuie sa va feriti de aceste magazine online mici si sa va documentati mai bine, Facebook – comentarii si inclusiv Google Locations.

Răspunde

28 costi 25 aprilie 2016 la 11:52

Am cumparat un aparat de spalat cu presiune (kaercher) de 1100 RON
A fost livrat spart in cutie. NU am avut posibilitatea sa verific impreuna cu curierul coletul …. si refuza schimbarea produsului pe motiv ca nu am procesul verbal de constatare.
Le-am trimis poze la 2 ore dupa livrare. produsul este inca in cutie .. exclus sa-l fi folosit …

Răspunde

29 Șef e-măgari.ro 25 aprilie 2016 la 23:12

Vă rugăm să ne oferiți mai multe detalii pe adresa de email. V-am trimis și un mesaj acolo – bănuiesc totuși că este vorba despre acest produs … Oricum din câte observ aveți aici detalii despre returnarea produsului.

Răspunde

30 Cristi 13 iunie 2016 la 10:39

Atentie la firma IHunt Technologie Impex din Ploiesti. Comercializeaza si telefoane de foarte slaba calitate pe online, fara prea multe specificatii. Nu cumparati Discovery V8 editia 2016. Au probleme serioase cu microfonul. Interlocutorul abia aude ce vorbiti. Ecranul vine detasat. Dupa returul produsului, banii nu ii primiti imediat. Retin suma alte 14 zile din momentul revnirii coletului in stocul lor, ca sa le faca lor dobanda.

Răspunde

31 Șef e-măgari.ro 12 iulie 2016 la 18:33

Multumim de feedback, asa o sa facem.

Răspunde

32 Jysk e risk 25 iulie 2016 la 17:03

JYSK TEPARI:
Pe data de 20.06.2016 am avut surpriza de a vedea o canapea online cu pretul afisat de 550 de ron, reducere de 150 de ron, transportul pana in magazin (nu pana la locatia dorita) este doar 160 de ron. Ce reducere e asta? Adica eu dau 10 lei in plus la 700 de ron (pretul de la care s-a ieftinit teoretic) – VERDICT: NU CUMPARATI DE LA EI.

Răspunde

33 Șef e-măgari.ro 25 iulie 2016 la 17:14

Cu jysk.ro am avut si eu probleme dupa ce am comandat o perna la reducere, am platit de fapt peste pretul initial cu vreo 70 de lei. Livrare la domiciliu :))

Răspunde

34 ALTEX 25 iulie 2016 la 17:05

NU CUMPARATI DE LA ALTEX IASI, VA VETI RUGA DE EI SA VA ADUCA UN BANAL TELEFON LA OFERTA IN 20 DE ZILE, NU IN 2 ZILE CUM E ZIS, E PLIN FACEBOOKUL DE COMENTARII LEGATE DE ACEST LUCRU.

Răspunde

35 Șef e-măgari.ro 25 iulie 2016 la 17:15

Imi pare rau sa aud asta, dar era de asteptat din partea lor. Si a celor de la Flanco la fel.

Răspunde

36 Bogdan 7 octombrie 2016 la 21:19

Teapa din nou de la Quickmobile, au facut „promotie” la apple watch 1 la 199.99 ron si se scuza ca Produsul lansat in septembrie 2016 nu mai este produs de apple. O minciuna pacat ca nu pot pune si poze.

Răspunde

37 Șef e-măgari.ro 30 octombrie 2016 la 09:46

Ne puteti trimite pozele in formularul de contact special dedicat acestui lucru.

Răspunde

38 Dan 7 martie 2017 la 11:53

Bună ziua tuturor celor care au luat țeapă de la ihunt și numai…Am făcut prostia sa cumpăr 2 telefoane Îmi Rome,am spus că nu mai stau după Ali Expres și le cumpăr cu garanție Romania.Unul funcționează impecabil, celălalt după 1 luna s-a dezlipit sticla de pe ecran.Am trimis în garanție la vânzător.Am fost sunat și am fost anunțat că telefonul prezintă fenomen de îndoire pentru că a fost ținut în buzunar…Și nu se repară în garanție, doar contra cost, respectiv 200 lei.Telefonul a fost scos din garanție. Este clar ca sunt tepari,aș fi curios care telefoane au repetat în garanție.

Răspunde

39 Șef e-măgari.ro 11 martie 2017 la 13:40

Probabil niciunul. Ne pare rau sa auzim ca si ihunt.ro procedeaza ca emag.ro sau cel.ro

Răspunde

40 Andrei 25 aprilie 2017 la 18:14

Salutare tuturor,

Am cumparat de pe http://www.ideall.ro in jurul pastelui cateva produse electrocasnice. Printre ele cea mai scumpa si evident si cea cu probleme o masina de spalat vase. Pe scurt: parea ok pana am incercat sa fac prima spalare de proba cand a inceput sa urle o eroare. I-am sesizat, au raspuns la ceva zile (era weekendul cu Pastele). Dupa ceva fastaceli au zis ca trebuie sa trimita un tehnician sa faca o constatare, un soi de sa vada ca nu sunt eu senil si ca masina chiar nu merge. A venit omul cam la o saptamana, a desfacut-o si curgeau bucati de plastic din ea. Ceva pompa era rupta din clemele de prindere, si mai erau bucati de plastic pocnite prin ea, un surub nu a mai putut sa il puna la loc ca se desprinsese filetul. Imi lasa constatarea, eu ii sun inapoi pe cei la ideall ca ok, a venit omu, am constatarea, cand se inlocuieste produsul? Ei ca nu, ca se repara. Eu zic frate, e produs care nu a mers nici macar o data si tehnicianul a zis ca dumnezeu stie ce o mai fi rupta prin ea ca fara pompa aia nu poate verifica altceva. Eu zic nu vreau reparatie, vreau sa o returnez, daca o inlocuiesc bine, daca nu ramburs la suma. Ei imi raspund cu tact ca daca vreau sa o returnez trebuie sa platesc reparatiile, ca si cum ar fi vina mea. De prost gust dupa parerea mea. Tin sa mentionez ca o problema similara, dar direct cu cei de la Gorenje s-a rezolvat fara nici un fel de lupte si dezbateri.
Concluzie, feriti-va de http://www.ideall.ro si daca luati ceva insistati sa faceti proba la livrare.

Răspunde

41 florin 27 mai 2017 la 14:31

Problema in acesta tara nu sunt magazinele ca nu isi respecta promisiunile si legea si le incalca asa cum au ei chef. OPC sau ANPC sunt reala problema pt. ca nu isi fac datoria si nu protejeaza romanul de rand,de asta toate magazinele si unitatile de service din tara asta fac ce vor si cum vor.Sa nu uitam cati sefi la OPC au fost anchetati(si doar atat) pt. luare de mita si protejarea intereselor magazinelor in defavoarea clientilor,si cu asta am zis tot,nu va mai plangeti ca pierdeti timpul degeaba.

Răspunde

42 Șef e-măgari.ro 28 iulie 2017 la 13:48

Problema nu sunt consumatorii, insa multi comercianti online se bazeaza pe faptul ca nimeni nu depunde plangere. Si exact asta se intampla. Asadar clientul este cel pagubit.

Răspunde

Lasa un comentariu