EMAG.RO

Pagina in care puteti relata orice probleme ati intampinat la predarea produsului in service. Timpul de rezolvare al problemelor in service email este standard de 10 zile. La emag.ro in service nu este permisa returnarea contravalorii produsului nici in cazul in care produsul este livrat DEFECT de catre emag.ro. Cel putin asta am inteles eu de la Radu Apostolescu, din mailul pe care l-am primit. Daca totusi contravaloarea produsului v-a fost returnata inseamna ca ati beneficiat de Extragarantia de Retur extinsa.

Sectiunea de comentarii a fost inchisa, urmand ca toate problemele legate de emag.ro sa fie inscrise in acest formular. Articolul va aparea in maximum 24h pe site.

Numele si prenumele sau aliasul (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Numele problemei avute cu emag.ro (obligatoriu)

Descrierea problemei (obligatoriu)

Fisiere care probeaza problema

captcha
Introdu codul de mai sus aici:

36 comentarii

  1. De la emag am facut si eu o singura data cumparaturi si au fost ok, baiatul de era la electronice a fost dragut de mi-a furnizat toate informatiile cerute dar casiere lasa de dorit…… niste taranci obosite care nu stiu cum sa vorbeasca cu un client

  2. Inca nu am rezolvat problema. Azi trimit un email la opc Brasov. Acum nu stiu cat o sa rezolve ei :(

  3. Deja am ajuns la capatul rabdarii cu astia de la emag. Am telefon de o luna de zile la ei in service si inca nici un raspuns, decat niste replici acide pe email si atat. Nici nu stiu cum sa procedez ca sa-l recuperez … Va rog sa-mi dati un sfat.
    Multumesc!

  4. ati trimis leptopul meu catre lenovo polonia ? pentru ai schimba un hardisk ?
    cum adica nu sunteti service autorizat pentru lenovo? pai nu stiai acest aspect inainte de a receptiona leptopul? doar scria clar ca este lenovo !
    dar de fapt de ce sa ma cert eu cu tine.am protectia consumatorului judecatorii sunt…fa ce vrei…trimite-l unde vrei tu…tu fa ce zice seful tau eu fac ce vreau eu.

    From: „Larisa Fotin | ServSkills, Service”
    To: catalin mihalceanu ; service.emag
    Sent: Tuesday, September 10, 2013 12:51 PM
    Subject: RE: Cerere RMA #21201 transferata in service

    Buna ziua,

    In legatura cu solicitarea dvs, va comunicam ca noi nu suntem service autorizat pentru echipamentul dvs, in consecinta, acesta a fost directionat catre Lenovo Polonia in vederea remedierii defectului reclamat.
    Imediat cum vom avea o rezolutie, va vom informa.

    Cu stima,

    Larisa Fotin
    Customer Service Support
    Description: image001
    Tel/Fax: +40 21 200 52 00/28
    Soseaua Virtutii 148, Sector 6, Bucuresti

    From: catalin mihalceanu [mailto:—@yahoo.com]
    Sent: Monday, September 09, 2013 3:46 PM
    To: service.emag
    Subject: Re: Cerere RMA #21201 transferata in service

    Va rog frumos sa imi oferiti informatii suplimentare despre stadiul reparatiilor la acest leptop.doar nu reparati hardisk-ul!ce sa reparati la un hardisk?daca il tineti o luna in dos cu hdd regenerator cum fac profanii de it-isti de cartier mai bine imi dati leptopul fara hardisk si cumpar eu altul si gata.Schimbarea lui dureaza maxim 3 minute si 25 de secunde.Nu aveti hardisk-uri?Sau patesc ca la alt leptop cumparat in vinerea neagra…pentru un hardisk parca vad ca imi dati 1000 ron inapoi pe leptop si iar iau teapa.Nu inteleg de ce trebuie sa treaca o saptamana sa schimbi un hardisk.Imi pare rau ca l-am trimis…acum imi este frica ca pune mana pe el altul si mie imi restituie banii in cont.Cu ce cumperi in vinerea neagra asa patesti.

    From: „service@emag.ro”
    To: —–@yahoo.com
    Sent: Thursday, August 29, 2013 5:52 PM
    Subject: Cerere RMA #21201 transferata in service

    Stimate client,
    Va informam ca produsele dumneavoastra expediate cu numarul RMA #21201 au fost receptionate si inregistrate in Service Servskills cu numerele #499378.

    Produs(e):
    1 x Notebook Lenovo G575GL cu procesor AMD Dual-Core E-300 1.30GHz, 2GB, 320GB, AMD Radeon HD 6310, FreeDOS, Black 59-345829-BF12

    Cu stima,
    Echipa Servskills

  5. Nu stiu exact unde sa imi scriu si eu povestea mea asa ca o bag intr-un comentariu sperand ca administratorul sa o incadreze corect. Iata ce am patit: am cumparat un frigider samsung ce venea la pachet cu unu cuptor cu microunde cadou. Minunat! Dupa ce cei de la curier au carat pana la etajul 3 frigiderul pe 30 de lei spaga am platit si am mers la masina sa iau eu cuptorul cu microunde si cand am ajuns in casa surpriza: cuptorul cu microunde avea o mica gaura de intrare de la lama motostivuitorului cel mai probabil ce intra prin carton, prin polistiren si prin cuptor in sine. M-am dus la emag iar acolo mi-au spus ca nu au altul sa il inlocuiasca si nu pot sa imi ofere altceva pentru ca este cadou si m-au trimis la garantie ca sa poata face comanda de unul nou la importator. La garantie mi s-a spus ca se va face comanda de unul nou si o sa fiu contactat. Asta a fost saptamana trecuta. Am sunat la ei luni si mi s-a zis ca de fapt apare in baza lor de date ca, cuptorul a fost trimis la samsung la reparat(ce sa repare la el nu stiu) si am zis ca nu este posibil asa ceva si ca as vrea sa fac o reclamatie. Mi se zice sa fac un mail si sa il trimit la sesizari@emag.ro si sa astept un raspuns…de marti tot astept un raspuns insa dupa ce am mai sunat odata tipa de la call center mi-a zis mai discret ca sunt cu capul si de ce nu vreau sa inteleg ca nu o sa vad nici un cuptor cu microunde nou si sa zic merci daca o sa il primesc si pe asta reparat inapoi in termen de minim 15 zile…

    Desi am cumparat pana acum de mai bine de 15.000Ron de la ei nu voi mai cumpara niciodata nimic de acum incolo. Era o vorba ca la emag e mai scump ca au service-ul bun dar nu exista asa ceva.

  6. promotie lg la emag
    cumperi un produs si primesti card cadou in valoare de 20%
    cumpar tv-ul cu 2599 + card 520
    intreb cand platesc cand primesc cardul cadou
    mi se raspunde in 2 zile pe mail
    dupa vreo saptamana sun ca nu primesc cardul
    ei raspund tv era 3000 ron si am facut deja dicount 400 ron
    incercat sa evitati

  7. Am cumparat de la E-MAG o tableta Serioux 101 TAB si este data la reparat a doua oara in decursul a cinci saptamani.De o saptamana astept un raspuns de la ei,solicitand alta noua.Voi anunta prietenii,colegii,sa nu cumpere vreun produs de la E-MAG niciodata.

  8. Acum 4 zile am facut alegerea proasta de a cumpara un adaptor wireless din categoria resigilate. La descrierea produsului scria ambalaj original deschis, produs in stare perfecta, dupa ce l-am primit in secunda 2 mi-am dat seama ca e defect si nu functioneaza cum trebuie. Am facut fisa de retur, cei de la curier mi-au ridicat coletul acum sunt tare curios dupa cate zile o sa primesc un raspuns si ce solutie, fiindca produsul in cauza numai este pe stoc. Sunt mai mult ca sigur ca produsul a fost returnat la randul sau si vandut ca resigilat, poate poate prinde un fraier.

  9. Am cumparat tableta Alldro Allview are garantie 2 ani dar supriza? Bateria are numai 6 luni…Noroc ca sa stricat cu 3 zile sa faca cele 6 luni deci am alergat la Emag. Rapid au rezolvat in fix 15zile problema (ca sa te faca sa platesti „garantia rapida ” sau asa ceva). Dar…bateria desi au schimbat-o cu alta noua ca cea veche se umflase pur si simplu, nu mi-au mai dat alta garantie la asta noua. Motivul? Trebuia sa se strice toata tableta si respectiv trebuia sa fie schimbata toata tableta pt. a putea beneficia de cele inca 6 luni garantie la baterie …In concluzie: desi sant garantate cu termen diferit ca fiind 2 produse total diferite, trebuie sa se strice amandoua atat de rau cat sa fie schimbate amandiua pt. a beneficia de o amarata garantie la baterie :/ Acum sant in faza in care discut prin email cu ei apoi voi face plangere la ANPC si va tin la curent ;/

  10. Am cumparat acum doi ani in octombrie un laptop dell inspiron n5110 cu 2330 ron de la emag toate bune si frumoase cand in mai putin de un an laptopul se supraincalzea si se stingea singur asa ca in consecinta l-am dus la service in Timisoara recomandat de emag. Domnii au fost f promti si ok mi-au spus ca modelul asta de laptop are aceste probleme si o sa mai am cu el,ceea ce sa si adeverit ca sa intamplat la 5 luni acelasi lucru. Si mai mult de cat atat numai pornea deloc, dupa care am vazut ca efectiv sa topit mufa de almentare a laptopului.
    L-am dus a doua oara la service de data asta a mers in Bucuresti si ghinion au schimbat sistemul de racire iar mufa dc este cica deteriorata fizic nu din cauza supraincalzirii…..nu aveam cu sa o sparg ca se vede cum acea guma este deformata de la caldura si clar sa intamplat ceva din cauza supraincalzirii….in fine am facut o reclamatie la protectia consumatorului si bineinteles o sesizare la emag care e procedurala daca nu iti convine ceva trebuie sa faci ca sa poti merge la OPC. In fine ma suna astazi d-soara/d-na Octaviana Mihalcea care mi se adreseaza ca nu este deloc asa cum spunem noi si ca acea mufa dc este sparta deteriorata fizic, adica noi nu stim sa folosim un laptop suntem atat de prosti incat habar nu avem sa folosim un laptop.. Lucruile nu o sa ramana asa pt ca nu sunt bataia de joc a nimanui. Recomand tuturor sa nu cumpere de la EMAG nimic fiindca in momentul in care ajung la service sunt terminati…..
    Va tin la curent…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *