EVOMAG.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

{ 31 comentarii… read them below or add one }

1 Leonard 4 decembrie 2012 la 19:41

nu a avut nimeni probleme cu ei ?

Răspunde

2 Sef e-magari.ro 12 decembrie 2012 la 02:36

Se pare ca nimeni inca nu a avut ceva de raportat despre evomag.ro

Răspunde

3 Marius 4 mai 2017 la 18:06

Cam asta e povestea/discutia. Concluzia e la voi.

Am comandat online duminica Telefon Mobil Samsung Galaxy J7 (2016), Procesor Octa-Core 1.6GHz, Super AMOLED Capacitive touchscreen 5.5″, 2GB RAM, 16GB Flash, 13MP, Wi-Fi, 4G, Dual Sim, Android (Auriu) . Cum luni a fost zi nelucratoare, am sunat marti sa intreb daca acest produs este pentru piata europeana si are garantie europeana. Neavând la indemana in timpul convorbirii numarul de comanda, am dat detalii despre produs. Mi s-a comunicat ca produsul respectiv este pentru piata din ASIA. Ok, am zis eu, atunci vreau sa anulez comanda caci, citez, „de pe Aliexpress imi cumpar singur”. Mi s-a cerut numarul comenzii si neavând-ul am revenit. Când am dat numarul comenzii mi s-a spus ca nu este vorba de produsul pe care-l mentionasem eu initial si ca acesta este pentru piata europeana. Ok, atunci nu mai anulez comanda, asta era motivul pentru care nu mai eram de acord cu achizitia. Azi a sosit produsul si încântarea este maxima, ne-ati facut fericiti. Produsul nu este pentru Europa ci este pentru tari din Africa si Asia. Domnilor, mi-ati vandut un telefon care pe „warranty card” nu are mentionata nici o tara Europeana. Nu considerati acest lucru o inselatorie?. Mi s-a dat un „certificat de garantie” de la DIANGI GRUP. Cine e aceasta firma, o interfata prin care, teoretic, oferiti garantia europeana obligatorie? In concluzie, consider ca am fost inselati, ca pacaliti oamenii si ca sunteti o firma de cel mai jos nivel.
Vom analiza ce pasi vom face in continuare si chiar as vrea sa aud si punctul dumneavoastra de vedere.
PS. nr comenzii 928185.

Pentru acelasi motiv am anulat o comanda facuta catre alt vanzator, respectiv Quickmobile. Maine vom returna produsul insa dezamagirea, frustrarea ca am fost pacaliti si nu in ultimul rand inselatoria dumneavoastra ramane.

Ma voi prezenta la sediul dumneavoastra pentru retur. Cine-mi suporta cheltuielile transportului pana la Bucuresti? Nu mai vorbesc de efortul, nervii si de faptul ca probabil voi lipsi o jumatate de zi de la serviciu. Pentru ce motiv toate astea, doar ca am fost prost si am platit? Vreau sa gasiti o modalitate prin care mi se va returna suma platita pe loc si fara virament bancar. Nu am cont/card bancar. Va multumesc.

11:29

Buna ziua,

Multumim pentru feedback-ul dvs. Pentru a verifica ceea ce s-a intamplat, avem rugamintea sa ne spuneti cine v-a spus ca telefonul este pentru piata din Asia (ati sunat la numarul pentru Customer Service 0372.173.600?) si cine v-a spus ca este pentru piata din Europa.

Multumim,
evoMAG.ro

12:59

Bună ziua. Nu știu cu cine am vorbit pentru ca nu s-a recomandat. Puteți asculta cele doua convorbiri, cu aceiași persoana, orele 10.01 și 10.21 din data de 02.05.

Am sunat de pe numărul 073………

Din păcate azi nu pot veni la sediul dumneavoastră. În consecință am sunat la dumneavoastră. După un mic traseu intre departamentul comenzi și service, am dat într-un final de o persoana drăguță și dispusa sa ajute, unde credeți, la contabilitate. Felicitări doamnei, sincer. La service aveți o colega trăsnet. Și dacă ești calm, vorbind cu aceasta persoana nu ai cum sa nu te enervezi. Deja am obosit și într-un fel sunt resemnat. E o alta teapa made în România.

15:08

Multumim pentru detaliile pe care ni le-ati oferit! O sa avem grija ca pe viitor sa nu mai avem astfel de situatii. Ne pare rau pentru aceasta intamplare si pentru lipsa de comunicare, pe care am avut-o intre departamente.

evoMAG.ro

17:01

Mulțumesc pentru răspunsul dumneavoastră inexistent și găsirea unei modalități de rezolvare pe cale amiabila a situației.

In mesajul anterior mi-ati spus ca ati vorbit cu o colega de la contabilitate, care v-a ajutat cu aceasta situatie. Asta inseamna ca v-a explicat cum si cand o sa va primiti banii pentru returul pe care doriti sa-l faceti.

evoMAG.ro

Răspunde

4 John 1 aprilie 2013 la 19:47

Am cumparat de mai multe ori de la evomag. Totusi, nu e niciodata prea tarziu pentru o surpriza…neplacuta chiar. Asadar, comandat laptop Lenovo B590, preluat comanda, totul ok, livrare in ziua de luni, preluat pachet, platit curier..mers in casa, desfacut pachet si….intr-adevar, laptop Lenovo B590 dar putin second hand. Baietii l-au folosit pe undeva, au incercat sa-l tipleze cat de cat cu folia de pe la vreun alt laptop, l-au pus in cutie si l-au livrat drept un laptop nou desi el prezinta urme clare de uzura (un mic exemplu, finger print reader-ul e frecat de parca l-au folosit cu manusi abrazive)
Deocamdata nicio reactie din partea lor la mailul in care am cerut returnarea banilor. Mai astept o zi-doua dupa care direct ANPC

Răspunde

5 Vera 6 februarie 2014 la 23:01

Ati rezolvat problema?
Eu am patit-o cu un produs renew, la care sustineau ca este deteriorat doar ambalajul, insa prezinte urme clare de uzura si are parti deteriorate, chiar si lipsa…
Azi am trimis mail pt retur, astept sa vad ce se intampla.

Răspunde

6 Catalin Fetita 1 august 2013 la 11:00

Buna ziua,

doresc sa semnalez o problema legata de EvoMAG – un magazin care nu-si repecta conditiile de garantie, pentru a evita ca alti clienti sa pateasca la fel ca mine.

– pe 15.07 am reclamat ca tableta ipad cumparata de la Evomag si aflata in garantie nu mai raspunde la comenzi pe o anumita parte a display-ului – si am lasat-o la service Evomag; am primit un proces verbal.
– pe 23.07 am primit de la evomag un sms ca tableta e reparata.
– am venit la evomag sa ridic produsul si am constatat ca defectul reclamat de mine nu e reparat.
– dupa inca doua zile primesc e-mai de la dl Tomescu (sef service Evomag) niste poze facute, sustine dansul, pe data de 15.07.2013.”la putin timp dupa predarea initiala a tabletei” in care suntine el tableta este lovita si de aceea imi pierd garantia.
Mentionez ca la predarea tabletei, in procesul verbal nu apare asa ceva. Nici chiar pe pe 23.07 nu mi-au semnatal aceste lovituri.
Trecand peste faptul ca time stamp-ul cu data precum si metadata cu data din properties-ul pozelor poate fi usor editata, faptul ca dupa 10 zile mi se aduce la cunostinta despre niste lovituri, nu mi se pare altceva decat o incercare de a gasi un pretext de a nu respecta conditiile de garantie, intr-un mod in care ma ingrozeste: ca sa nu
repare tableta cei de la Evomag au lovit-o in colturi apoi au semnalat lovituri dupa 10 zile de la predare.

Daca considerati de interes pot pune la dispozitie procesul verbal, precum si toata corespondenta cu Evomag.

Din punctul meu de vedere acest operator pe piata IT a exitat sa mai existe.

Răspunde

7 Sef e-magari.ro 10 august 2013 la 04:15

S-a postat magaria de la evomag, sper sa se rezolve.

Răspunde

8 BuyerBeware 14 noiembrie 2013 la 16:59

Se misca greu cu garantia, sunt neprofesionali si nu au grije de lucrurile tale ba chiar le pierd si pierdute raman, nu recomand.

Asta cu „garantii rezolvate mereu in regim de urgenta” e o gluma, poate la standarde romanesti.

Am avut si alte probleme cu ei post-comanda care au demonstrat mult neprofesionalism, nu recomand Evomag.

Răspunde

9 Sef e-magari.ro 15 noiembrie 2013 la 15:50

Asa sunt magazinele online in Romania :( nu avem ce sa facem.

Răspunde

10 doru 28 octombrie 2014 la 19:27

Dupa problema nerezolvata cu Samsung Note4 sa vedem cati mai cumpara de la evomag.Aveti,,sansa” sa va treziti cu comanda anulata(lipsa stoc ,pret eronat,etc.)Feriti-va!

Răspunde

11 Sef e-magari.ro 20 noiembrie 2014 la 15:54

Nu esti primul cu probleme de genul …

Răspunde

12 Gabi 30 noiembrie 2014 la 14:28

Am patit-o de 2 ori cu ei si cu service-ul lor de incepatori,am trimis un laptop care inca era in garantie si am primit un email cu „Am gasit lichid in el si nu mai e valabila garantia”,dar acestia nici macar nu au inspectat acel lichid de unde provine si ce fel de lichid este,impreuna cu incepatorii de la samabit(un service „specializat” acer cu care majoritatea clientilor au probleme)primesc un mesaj cum ca trebuie sa platesc in jur de 200 euro pentru ca laptop-ul meu sa fie reparat+nu pot primi laptop-ul pana cand nu platesc 200 lei).Nu imi ramane varianta decat sa merg mai departe in instanta!Nu doresc nimanui ce mi s-a intamplat mie,va recomand daca aveti de gand SA NU CUMPARATI NIMIC de la acesti sarlatani,mai ales daca aveti probleme cu produsele nu o sa va ajute nimeni deoarece cei din service sunt prea incompetenti pentru a repara ceva.O zi buna tuturor

Răspunde

13 Razvan Mihaiu 23 decembrie 2014 la 17:14

Am facut o comanda Duminica, 21 Decembrie, aceasta comanda urmand sa fie un cadou de Craciun. Nu am fost contactat de nimeni pana Marti, 23 Decembrie. In ziua de Marti, am sunat la Call Center la EvoMag de 2 ori. De fiecare data am sunat cam 10-15min si nu a raspuns nimeni. Intr-un final, am scris un email la echipa de vanzari + la consultantul Dobre Cristian, care se „ocupa” de aceasta comanda.

Am aflat ca marfa nu este pe stoc, desi ambele produse (este vorba de 2 produse) apar si acum ca fiind pe stoc. Timpul de livrare la un produs este de 29 Decembrie iar la celalalt produs este 5-6 Ianuarie. Cu alte cuvinte, nu aveam nici o sansa sa trimit marfa cadou de Craciun, dar nimeni nu s-a obosit sa imi spuna acest lucru. Daca nu aveam initiativa sa ma interes din timp, ma trezeam maine ca nu am ce oferi cadou.

I-am raspuns consultantului Dobre Cristian si i-am spus ca era normal sa fiu atentionat de ieri. Am primit un raspuns tipizat in care eram informat ca s-a anulat comnda pt ca „S-au trimis alternative, clientul nu a raspuns!”

Deci, eu sunt de vina ca nu am rapuns. In sistemul intern EvoMag, comanda are ID-il #475697.

Asta urma sa fie a 8-a comanda facuta la ei.

Cred ca EvoMag trebuie pus pe lista magazinelor online care trebuie evitate. In mod cert, eu nu voi mai comanda de la ei.

Răspunde

14 Petrisor 24 decembrie 2014 la 18:22

prima si ultima data cumpar de aici…platesc produsul online ….astept 5 zile…e ajunul Craciunului….au schimbat curieru…povesti…o sa reclam la PC…mi-au stricat sarbatorile….NU MA INTERESEAZA SA SUN CURIERU!!!!!!…care oricum nu raspunde…AM COMANDAT….AM PLATIT ANTICIPAT…..NU S-A LIVRAT!!!!…IN SCHIMB MI-AU LUAT BANII…SI MI-AU TRIMIS FACTURA PE MAIL…DAR NU POT SA FIU MOS CRACIUN….SE DOREA A FI CADOU.

N-AM CUVINTE SA-MI EXPRIM DEZAMAGIREA…………..

Răspunde

15 adicuta 21 aprilie 2015 la 12:27

Si eu am luat o mare teapa de la http://www.seminte-romania.ro.
Am comandat niste seminte de la ei si am primit cu totul alceva fara macar sa ma consulte in prealabil. Pentru semintele primite nu se justificau banii pe care i-am dat. Ca sa nu mai spun ca din semintele puse in pamant mi-au iesit 1% plantute.
Va sfatuiesc sa evitati acest site.

Răspunde

16 nica filofteia 28 noiembrie 2016 la 15:40

am comandat pe data de 22.11.2016, si am facut plata cu cardul.
pe data de 25.11.2016 am mers la ei si am primit 3 pozitii din comanda cu toate ca am comandat cu livrare la domiciliu.Nici o problema prea grava pana aici,numai ca am sunat de cateva ori sa ma interesez de produsul comandat si platit si mi sa inchis telefonul sub pretextul ca” asteptati sa va fac legatura cu colegi”.
Am reusit dupa mai multe insistente sa raspunda cineva si sa-mi comunice ca nu a sosit produsul dela furnizor.Nu inteleg de ce acest sistem de a incasa bani fara sa stiu daca si cind o sa primesc produsul respectiv.Nu respectati clienti nu va respectati pe voi !
Sper ca intr-o zi sa fiu sunata si sa primesc ceea ce am platit,pana atunci………… …rabdare si tutun!

Răspunde

17 nica filofteia 28 noiembrie 2016 la 16:36

ce aprobare trebuie sa primeasca comentariul meu?
administratorul aproba ceea ce trebuie sa apara si ce nu?

Răspunde

18 Șef e-măgari.ro 28 noiembrie 2016 la 16:42

Toate comentariile intra in aprobare si sunt aprobate.

Răspunde

19 Șef e-măgari.ro 28 noiembrie 2016 la 16:42

O sa trebuiasca sa asteptati ceva dupa ei. Daca lucreaza si cu vreun serviciu de curierat gen CARGUS … aveti de asteptat mult si bine.

Răspunde

20 Andrei E 28 noiembrie 2016 la 20:16

Rusine sa va fie Evomag !!! Rusine ! Nu se face asa ceva !
Povestea mea pe scurt : Comand un produs online (smartphone) ieri si azi ma duc cu incredere sa il ridic din showroom. Ajung acolo, toate bune si frumoase si mi se aduce pachetul frumos sigilat cu telefonul in cauza. Intreb din prima daca telefonul respectiv este destinat pietei europene sau ma rog internationale, sau din contra celei din China, Hong Kong, India etc.
Reprezentatul evomag parea deja stanjenit de intrebarea mea , se uita la cutie, la ceva pe monitor si dupa vreo 10 secunde imi zice ca …… da, este pentru piata Hong Kong ! Si evident vine si cu alt adaptor etc. Evident NU CUMPAR produsul (de aproape 2000 ron) si intreb ca tot eram acolo si imi pierdusem timpul ~ 2 hrs si banii pe metrou … de ce comercializati asa ceva voi de la evomag ??!!
Pauza …………………..
Concluzia : pe langa azerty, marketonline, cel.ro, quickmobile si alti jegosi care dau efectiv tzepe cu telefoane de pe asa zisa ‘grey market’, iata ca si Evomag se alatura cu brio acestor nemernici si incearca sa fraiereasca/tzepuiasca in cel mai mizerabil mod pe clientul de buna credinta care incearca sa cumpere un produs de la ei cu discount de ~ 20% !

RUSINE EVOMAG !!! Nu vreau sa mai am de-a face cu voi cred …. Mi-ati lasat un gust amar ….. am crezut ca sunteti altfel, corecti, cinstiti , insa se pare ca din pacate sunteti la fel de tzepari ca si muuuuulte alte magazine online !
Norocul meu ca am plecat bine informat de acasa, am stiut ce intrebari sa pun si ce sa verific, altfel imi luam o TZEAPA maaaareee de tot !

Atentie deci viitori useri care veti dori sa cumparati de la evomag: Jupanii se tin de porcarii cu telefoane dedicate pietelor China , Hong Kong etc la care evident garantia este egala cu fix 0 (zero) in Romania !

Mare atentie.

PS: Am incercat sa ii contactez telefonic de 10-15 ori inainte de a ajunge la ei in showroom insa in zadar ! Nu raspunde nimeni iar telefonul este inchis in nas dupa 3-4 minute de asteptare.

Triiiist …..

Răspunde

21 Șef e-măgari.ro 29 noiembrie 2016 la 08:47

Toti incearca sa jefuiasca clientii cum pot si sa cumpere marfa ieftin. Chestiunea este ca si reusesc cu brio sa fraiereasca clientii, pentru ca nu multi sunt ca tine.

Răspunde

22 Andrei E 29 noiembrie 2016 la 14:24

Asa este, bine zici. Si eu am acelasi feeling ca multi cumpara fara sa puna nici macar 1-2 intrebari de baza, ca sa zic asa … si totusi vorbim de produse destul de scumpe , ~ 2000 lei nu e chiar ieftin !
Acum vad fix acelasi produs si la emag cu acelasi pret , atita doar ca cei de la emag au macar decenta de a scrie … ” produs vandut de X sau Y ” si nu de ei, atunci cind nu apare specific numele emag !
Si telefonul asta in cauza este vandut de …………………. Quickmobile !!! pe site-ul lor :)))
Deci concluzia => posibil ca si evomag sa-l fi luat tot de la tzeparii de Quickmobile.
Este destul de trist pentru ca practic nu prea mai ai incredere in nimeni, poate cu exceptia emag, vodafone si orange ….. :(

Răspunde

23 Șef e-măgari.ro 8 decembrie 2016 la 09:37

E trist insa ceea ce se intampla. Foarte trist.

Răspunde

24 nica filofteia 7 decembrie 2016 la 13:40

revin dupa 15 zile de la lansarea unei comenzi,tot sun,tot mi se promite nu stiu ce,pentru ca un produs comandat si platit nu poate ajunge in posesia mea,probabil am platit o ilustrata cu produsul respactiv,nu stiu cata rabdare sa mai am,probabil o sa fac o reclamatie la protectia consumatorului
daca furnizorul”EVOMAG”nu stie nici la acesta data cand o sa-mi livreze produsul si nici cand o sa soseasca de la furnizor.Daca dumnealor nu stiu ,eu cand?
Nu am intalnit pana acum asa furnizor online neserios.Apropo astazi a raspuns o doamna la telefon si mi-a spus sa am rabdare ca sunt foarte ocupati(ocupati cu ce oare?)
TZEAPA MARE DE TOT AM PRIMIT

Răspunde

25 Șef e-măgari.ro 8 decembrie 2016 la 09:37

Dna Nica, nu este vorba ca ati luat teapa – aici poate nu mai depinde de ei ci de firma de la curierat. Dar neoferindu-va informatiile legate de comanda dvs. denota faptul ca sunt niste magari.

Răspunde

26 Daniel Paltinisanu 16 decembrie 2016 la 10:49

Buna
Despre evomag o parere foarte proasta. Sunt la prima comanda plasata la evomag, in data de 6 decembrie am plasat comanda, in aceeasi zi 3 mail-uri legate de comanda ( preluare, confirmare si in curs de livrare), super incantat.
Probleme incep sa apara treptat . Dupa 4-5 zile in care nu mai primesc nici o veste legata de comanda plasat contactez firma emag telefonic. Persoana cu care vorbesc nu poate sa-mi dea nici o informatie legata de comanda mea. Dupa primesc un mail in care sunt informat ca cursul zilei de 12 decembrie produsul va ajunge la ei si va fi livrat.
Ok astept din nou 2-3 zile si din nou nici o veste despre comanda mea.
De ieri 15 decembrie incerc sa contactez firma aceasta minunata numita EVOMAG si nimic.
Nici telefonic nici prin email nu mai reusesc sa contactez pe nimeni si cred ca asta spune tot despre serviciile si promptitudinea celor de la EVOMAG.

Răspunde

27 Șef e-măgari.ro 20 decembrie 2016 la 10:42

Dl Paltinisanu – in perioada asta sunt cam moarte magazinele online pentru ca noi in Romania nu avem firme de curierat COMPETENTE. In afara de GLS Curier – nimeni nu mai face fata cerintelor pietei.

Răspunde

28 Rotari 22 decembrie 2016 la 17:01

Am cumpărat un laptop pe firma pentru un cadou de crăciun , după ce am constatat ca are probleme m-am dus sa-l returnez a doua zi. Desigur ca am fost refuzat pentru ca produsul a fost desigilat.
Nu recomand nici dacă ar fi cea mai buna oferă.
Sper să falimentele.

Răspunde

29 ioana 15 martie 2017 la 18:09

in Decembrie am luat placa+procesor, in februarie problems cu PC, no signal detected. problema placa de baza, care nu mai dadea semnal pe HDMI, dar nu era ceva sigur 100% asa ca am dus-o cu procesor cu tot. Buuun, pe data de 7 februarie las piesele la garantie si la mentiuni se trece pt placa de baza ” nu functioneaza” pt ca eu nu am stiut sa spun ” nu da semnal pe HDMI” doar am spus ce am patit, ca scria no signal detected… pe data de 17 sunt chemata la evomag sa ridic piesele. ajung acolo si mi se spune ca service-ul nu a gasit nici o problema la placa. intreb daca se poate testa la ei si mi se spune ca nu. sun persoana care imi spusese initial ca placa nu da semnal, imi spune sa ma intorc la ei ca sigur e defecta. ma intorc ii specific aluia ca nu da semnal pe HDMI…desi si prima oara practic tot aia i-am spus dar in termenii cuiva care nu se pricepe la PC. cand i-am dat la telefon tipului de la garantie, persoana respectiva, s-a schimbat problema testarii, care de fapt se putea face la ei, dar baiatul cu testele nu era in ziua aia acolo…ramane ca luni sa testeze si ei placa..luni evident mi se spune ca placa e defecta, dar ca a fost vina mea ca nu am zis exact ce are placa (?!?!). se intoarce placa in service, si pe data de 7 Martie (!) adica dupa o luna intreaga, ni se spune ca daca vrem banii sau alta placa…pt ca oricum TB sa iau procesorul inapoi, am ales alta placa. ok, dureaza 3-4 zile.. ieri, fiindca de Marti pana Marti numa 4 zile nu sunt, am sunat la ei. mi se spune aaa pai placa a venit demult, de pe 9 si ca s-a dat notificare..care notificare nu a ajuns la persoana pe numele caruia fusese facuta comanda…asa ca de abia ieri dupa o luna si o saptamana am reusit si eu sa imi recuperez amaratele alea de piese. de aia 2500 de lei pierduti in perioada asta, imi luam alt PC cu totul, am si specificat si insistat ca lucrez de acasa si am nevoie de PC…durere de dos maxima.

Răspunde

30 Vlad 9 iulie 2017 la 06:49

Am cumparat de doua ori, sunt mari tepari. Prima comanda a venit nesigilata dar nu am dat atentie fiind electrocasnic, dar la al doilea , un telefon mobil nu era ceea ce am comandat, cutia era desfacuta, probabil utilizat anterior. Am chiar suspiciuni ca e fake.
Nu vreau sa mai aud de EVOMAG vreodata!

Răspunde

31 Șef e-măgari.ro 28 iulie 2017 la 13:44

Evomag practica chestiuni de genul acesta – s-au ajuns la fel ca si cei de la emag.ro care oricum nu te mai baga in seama, chiar daca ai platit cu cardul.

Răspunde

Lasa un comentariu