EVOMAG.RO

Bine ati venit pe pagina celor de la EVOMAG.RO – de altfel se poate spune ca ati ajuns aici pentru ca v-au facut probleme! Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa ne spuneti si noua ce probleme v-au facut si sa ne lasati dovezile in comentarii. Nu de alta, dar sa stim de ce sa ne ferim!

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

Nu omiteti urmatoarele aspecte:

  • se apropie o perioada in care toate magazinele online vor face REDUCERI! acestea vor fi FICTIVE ca de obicei, pentru ca astia sunt ROMANII
  • nu achizitionati produse de care nu aveti neaparata nevoie DOAR PENTRU CA ESTE LA REDUCERE!!!
  • nu faceti rate sa va inhamati ani de zile pentru FICTIVELE REDUCERI!!!

MIHAI PATRASCU – CEO EVOMAG.RO VERIFICA ACEASTA PAGINA CONSTANT ASADAR ORICE PROBLEME ATI AVEA NU EZITATI SA LE POSTATI SUB FORMA DE COMENTARII SI CU SIGURANTA LE VOM SOLUTIONA.

66 comentarii

  1. Buna ziua>
    Am fost la un asa zis interviu la depozitul evomag de unde am fost trimisa pt. al doilea interviu la o locatie ce nu exista
    Vaca aia de la hr sau de unde pizda masii este ea,cu zambetul pe rat ofera informatii proaste viitorilor posibili angajati.
    Maine va prezenati la interviu la a doua locatie zise vaca.
    unde e>?
    pai cum iesi pe poarta faci stanga si te opresti la prima cladire cu bariera unde intrebi de Iulia.

    Nu exista a doua locatie nici doamna iulia totul o minciuna gogomata.
    Faza e ca eu am stat in ploaie toata ziua si acum am gripa .
    O sa primiti pt. asta si o vizita de la itm bucuresti cat si reclamatie la politie pe numele doamnei de la hr

    O rusine pt. o companie asa mare

  2. Am achizitionat un telefon de la Evomag prin intermediul firmei la care lucrez. Dupa aproximativ 1 an si jumatate, aparatul s-a stricat. Evident, l-am trimis in garantie, cu toate documentele necesare. Problemele raportate au fost faptul ca se inchidea de tot atunci cand il blocam si ca de fiecare data cand incercam sa fac update de sistem, primeam o eroare. Dupa 3 saptamani, primesc raspuns de la service (Service Return) cu care Evomag colaboreaza cum ca „aparatul este iesit din garantie datorita socurilor mecanice si manipularii necorespunzatoare”. Doresc aici sa precizez nu numai ca telefonul nu prezenta nici o lovitura, nici macar carcasa nu era zgariata, absolut nici o urma de folosinta (l-am tinut numai in husa, folie de sticla, etc.). Pentru reparatii, mi s-a cerut un cost cu 100 Ron mai putin decat pretul la care l-am achizitionat sau 300 Ron pentru ca un alt service sa reevalueze decizia.
    In afara de asta, cand am primit telefonul inapoi din service, am constatat ca i se facuse update la soft (una din problemele pe care le semnalasem). Deci se pare ca pentru o problema usor de rezolvat, garantia a fost valabila, dar pentru cealalta (care presupun ca insemna o inlocuire de baterie sau ceva mai complex), nu s-a mai aplicat.
    Evident, siderata de aceasta decizie, iau legatura cu Evomag, prezint situatia…dupa multe schimburi de emailuri cu un reprezentant de Customer Service care tot ce a fost in stare sa-mi spuna era „decizia ramane valabila”, am postat pe pagina lor de Facebook problema. In aceeasi zi, un reprezentant imi trimite mesaj (tot pe Facebook) cu scuze de rigoare si imi trimit un email prin care imi spun sa trimit din nou telefonul (de aceasta data direct la Evomag). Bineinteles, m-am gandit ca s-au trezit la realitate si vor sa remedieze situatia. Trimit telefonul din nou si astazi primesc email de la acelasi service (Service Return) cu exact aceeasi decizie. Bineinteles, ma asteptam ca de aceasta data sa il trimita macar in alt service sau ca cei de la Evomag sa fi vorbit cu ei sa remedieze situatia, dar se pare ca doar s-a tras de timp. Acestea fiind spuse, mi se pare inacceptabil ca pentru un telefon aflat in garantie si care arata ca nou, sa imi fie refuzata reparatia pe niste motive mizere.

  3. Si eu am o problema cu situl Evomag.

    Am cumparat online un laptop Asus ROG GL753VE ONLINE, iar după o săptămână l-am returnat in persoana ducandu-ma la sediul lor. Acolo , persoana care se ocupa de inspecție retururi, a manevrat laptopul fără mănuși si fara o cârpă protectoare pe masa , si a „descoperit” o zgarierura milimetrica pe rama copacului de plastic a laptopului. Nu am spus nimic atunci , cu toate că acasă am inspectat si eu laptopul si curățat de amprente înainte de a il returna si nu avea nici o zgarierura , am zis ca poate…mi-a scapat mie.
    Dansul a spus că trebuie schimbată rama cu totul si ca il trimit in service pentru constatare mai adecvată.
    Astăzi 14 zile mai târziu, după ce am sunat sa intreb de starea returului , primesc mail instiintandu-ma ca pentru „reparatii” costul este de 75 de euro plus tva deci in jur de 90 de euro.
    Totodată pe situl.evomag se află deja laptopul resigilat la pretul de 40 de milioane vechi , el de nou fiind 46 la ei pe site.
    Pe deasupra , au expus deja laptopul la.ei in showroom. Acelaș laptop.pe care l-am returnat eu acum 2 saptamani cu aceeași serie de identificare .

    Sunt întrebat dacă vreau sa suport costul „reparațiilor”, acei 90 de euro , dandu-mi ca si timp de reparație alte 2 saptamani , însă cum e posibil ca ei deja sa expună laptopul in showroom si sa il.puna deja la vanzare drept resigilat , obligându-ma sa plătesc 90 de euro pentru a imi returna banii pe acest produs , returnat in termeni legali , chiar si cu acea zgarierura superficială fabricată de cel care a manuit laptopul la inspecție.

    Unde ma pot adresa pentru aceasta grosolănie si mai important , când imi pot recupera banii ?

  4. Salut , am decis sa cumpar de la evomag o placa de baza , o placa de baza care pe alte site-uri nu gaseam .. adica un ddr3 cu socket 1151 , am gasit la evomag , am comandat .. mi-a ajuns acasa .. am desfacut-o cutia era plina de praf , indoita .. am scos placa de baza .. am fost la un prieten care se ocupa cu pc-uri sa-mi monteze procesorul dar problema era ca aveam un i3 8100 generatia a 8-a .. si din pacate placa era generatia a 7-a .. am comandat un procesor de generatia a 7-a :) pana sa montez procesorul prietenul meu a obsebat pinii dar credea ca sunt mai stralucitori asa am montat procesorul .. pe monitor nu aparea nimic am desfacut procesorul si am plecat spre service la evomag .. mi-a zis ca o sa ma anunte cand este gata termen de 15 zile , am asteptat mi-a trimis mesaj pe mail ” Pinii indoiti pe socketul de la procesor, garantie anulata.. ” stiind ca nu am strambat eu aceei pinii am plecat cu ea la service .. am sunat si mi-au spus sa vin sa ridic produsul ( stricat ) . Asta e bataie de joc !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *