OKTAL.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

{ 21 comentarii… read them below or add one }

1 Elena 28 noiembrie 2013 la 20:38

Nu a avut nimeni probleme cu ei? Rezolvarea garantiilor au fost ok?

Răspunde

2 Sef e-magari.ro 28 noiembrie 2013 la 23:11

Din fericire pana acum nu a avut nimeni probleme cu ei.

Răspunde

3 Alin 3 decembrie 2013 la 13:46

Astept in continuare pareri despre acest site..credeti ca se merita sa cumparam de la oktal?sunt unele pareri si contra lor pe unele siteuri.

Răspunde

4 Sef e-magari.ro 4 decembrie 2013 la 14:03

Eu am comandat niste memorii pentru laptop. Sunt la a 2a comanda si totul este perfect. Cel putin pana acum. Si preturile sunt mai bune. Tinand cont ca aceleasi memorii la cel.ro erau cu 20 de lei mai scumpe. Sa nu spun de emag.ro unde pretul era suprasaturat!

Răspunde

5 Alin 6 decembrie 2013 la 15:02

Mai astept totusi si alte pareri legate de oktal,desi am vazut ca in general au review-uri bune pe alte forumuri..dar inca nu am incredere 100% in ei,intr-adevar preturile la emag sunt inredibil de mari..chiar mai mari uneori decat la cosmote,vodafone..etc..tu de unde ai mai comandat,care ti se mai par seriosi la telefoane?mersi.

Răspunde

6 Sef e-magari.ro 7 decembrie 2013 la 00:11

Sa vedem! Sper ca sunt singurii fara probleme.

Răspunde

7 Ionut 10 decembrie 2013 la 21:51

Este un site serios si va spun asta deoarece am comandat de la ei un telefon chiar in data de 29.09.2013 unde s-a oferit si un voucher de 10% din valoarea produsului si-l poti folosi la toate produsele de pe site. Recomand acest site!

Răspunde

8 Sef e-magari.ro 12 decembrie 2013 la 14:26

Da, pentru unii serios, pentru altii mai putin serios – si uite ca avem si pe cineva care si-a luat teapa de la oktal.ro

Răspunde

9 Daniel 12 decembrie 2013 la 08:58

Salutare,
Ideea e in felul urmator, am achizitionat un produs de la aceasta firma(de pe acest site) care pe site-urile unde poti compara preturile el ajungea si la jumatate de pret diferenta de alte magazine.

Am zis wooowww, chilipir! si da am sunat am intrebat daca mai este disponibil, culmea era ultimul produs si era disponibil! I-am intrebat, doamna nu este resigiliat da? Si am primit confirmarea ca este nou sigilat.
Am zis ok, il vreau! si asa a si fost l-am luat, am ajuns cu el acasa, am facut setari, poze.. etc etc si totu parea ok pana cand a aparut pixelu albastru… nu observasem ca in pozele mele iesea o linie vertiala albastra in toate pozele.. Am dat restet din fabrica am scos cardu, nimic… pur si simplu era defect din fabrica.

Eu nu vreau sa arunc cu vorbe neaparat .. insa ideea e in felul urmator :
Mi se pare putred toata faza , pe domo produsul era 900 lei la ei 450
Produsul era ultilmul
Era „sigilat”
Si defapt cutia nu a fost nici-o secunda sigilata de la primire.

Toate astea adunate , mie imi da ca acel produs nu a fost nou, probabil au mai intapinat cativa problema asta, au zis ca gasesc o gasca si scapa de el.

Ideea e ca frustrarea e mare sa iei un produs stricat (si sper ca ei sa nu fi stiut, totusi…) . Eu nu imi vreau banii inapoi ca virgula concluzie, eu am de gand sa merg pana la capat , chit ca pierd timp si nu ma bucu de produs dar trebuie sa sufere cineva pana la urma, o sa il dau in garantie si consider ca singurii care au de pierdut sunt ei, nu eu . Ei au zis ca fac un sparla si il dau ieftin sa scape de el, eu consider ca imi iau un produs la 900 de lei la super pret si culmea il vreau FUNCTIONAL!

Toate bune!

Răspunde

10 Sef e-magari.ro 12 decembrie 2013 la 14:28

Imi pare rau. Acum o sa testam si noi niste memorii ram de laptop luate de la ei cu garantie pe viata. Sa vad exact ce si cum.

Răspunde

11 Alin 12 decembrie 2013 la 14:41

Daca si cei de la oktal sunt ordinari(inca nu am apucat sa cumpar de la ei,mai astept pareri)nu o sa incerc niciodata sa cumpar online,vedem cum vor decurge treburile in continuare.

Răspunde

12 Daniel 16 decembrie 2013 la 14:00

Salut,
Vreau sa adaug la mesajul anterior, ca am solutionat amiabil cu cei de la oktal problema.
In acest caz, produsul s-a demonstrat a fi nou, consider ca pretul este mai mult decat corect spre deosebire de alte magazine si a fost un incident neplacut.

Imi cer scuze pe aceasta cale daca am lasat sa se interpreteze alte lucruri din mesajul meu, insa frustrarea era mare..

Toate bune!

Răspunde

13 Sef e-magari.ro 25 ianuarie 2014 la 04:17

Frustrarile sunt mari atunci cand produsele cedeaza, dar nu toti le schimba sau le repara.

Răspunde

14 Ioan 19 decembrie 2013 la 13:49

Mi-am cumparat in 5.11.2013 un telefon de la ei. Am platit 2300 lei pe el. Totul a fost in regula cu ei pana acum o luna, cand s-a stricat. Le-am trimis email, ei mi-au facut rezervare la curier, a venit curierul acasa si a ridicat telefonul. In contract scrie ca in maximum 15 zile lucratoare voi avea telefonul inapoi. Dupa doua saptamani, am sunat la ei, sa vad ce s-a intamplat cu telefonul meu. Ma tot amanau de pe o zi pe alta spunand ca sunt aglomerati ca Black Friday, etc. Dupa cateva zile in care am insistat, mi-au spus ca in maximum o zi va ajunge la ei si in 2-3 zile voi avea telefonul acasa. Dupa 4 zile, sun la ei sa vad de ce nu am telefonul. Mi-au raspuns ca nu stiu ce s-a intamplat cu telefonul meu pentru ca ei nu il mai gasesc si daca se poate sa le las cateva ore sau o zi sa caute si urma sa ma sune ei. Dupa doua zile in care nu mai stiu nimic, sun iar si aflu ca ei habar nu au ce s-a intamplat cu telefonul meu, unde s-a pierdut. A doua zi, sun din nou si mi-au spus ca imi vor trimite alt telefon, unul nou. Dupa vreo 3 zile, m-au sunat si mi-au spus ca au trimis un telefon nou si in maximum doua zile va ajunge. Au trecut doua zile, nimic nu a ajuns, curierul nu a primit nimic de la Oktal. Deci am dat 2300 lei si nu am mai vazut nimic inapoi dupa o luna. O luna in care am fost incontinuu mintit. Sper sa rezolv ceva cu reclamatia la protectia consumatorului.

Răspunde

15 vlad 17 octombrie 2014 la 22:13

mail scris CEO-ului OKTAL

2 luni de zile a stat telefonul nevestei la Dumneavoastra in service si
a ajuns la mine azi in aceeasi stare cum l-am lasat

la telefon domnul de la service-ul oktal mi-a zis ca a schimbat placa de
baza si softul
poate imi explicati si mie cum a reusit telefonul sa se conecteze
automat la routerul de acasa daca ati schimbat softul si placa de baza
daca imi spuneti ca ati spart parola si ati bagat-o la loc dupa ce ati
schimbat placa de baza si softul nu va cred!

binenteles ca dupa 10minute mi-a inchis routerul, logic ca doar nu s-a
reparat nimic la el
restul de dovezi le aveti atasate la acest e-mail, uptime-ul de 170ore,
poze cu bordul masinii mele facute pe 17 septembrie 2014, doua apeluri
facute pe 18 septembrie……… si o poza facuta cel mai probabil in
service pe 10 octombrie 2014 — cei de la service o dati in penibil cu
minciunile

partea si mai „nostima” este ca ii lipseste o piesa daca ii deschid
capacul, langa baterie (am atasat poza si am incercuit cu rosu piesa lipsa)

in service clar nu mai ajunge, astept mail si rezolvare de la CEO-ul
OKTAL cat mai repede cu putinta






Răspunde

16 Eduard 5 ianuarie 2015 la 12:01

O firma incompetenta ce ar trebui desfiintata.
Produsul Smansung Glalaxy S4 mini, nu are certificat de garanatie original reprezentant Samsung
, garantia desfasarunduse prin intermediul lor.
Este la ei,cica la reparat,de pese o luna.
Tot cu ei am mai avut probleme cu elttelefon care se intorcea din servic e cica reparat dar cu acelasi defect, in total pana am primit banii inapoi a durat can 2 luni si jumatate, desigur am primit banii dupa ce am facut reclamatie la OPC.
Acum ,nu raspunde nimeni la ei la telefon, nu raspunde la email…nimic,or fi in faliment sau insolventa ?

Răspunde

17 Franculescu Mihai 25 ianuarie 2015 la 18:11

Am cumpărat in luna Aprilie de la Oktal un mouse stellseries sensei mlg , circa 400 lei iar in luna Decembrie s a defectat clickul dreapta.Asta este s a defectat si gata, l am trimis la garantie si 18.12.2014 la ei.toate bune pana aici, mi au răspuns in 07.01.2014 spunând ca mousele este la producător in service. Pana aici sa zicem ok, in data de 14.01.2014 mi a fost închisă solicitarea cu stornare produs.Am sunat in fiecare zii de nenumărate ori dar nu a răspuns nimeni pana in data de 19.01.2014 cand am intrat pe site si am văzut ca Oktal este acum cel.ro.Am vorbit cu cineva de acolo care mi a spus ca ei au preluat site-ul dar fără Obligațiile contractuale si nimeni nu știe nimic de mousele. Dacă cineva ma poate ajuta cu sfaturi va rog sa îmi lăsați un SMS la nr 0757704975 sau mail pe mihai_nomak24@yahoo.com

Răspunde

18 Ardelean Tiberiu 10 martie 2015 la 16:53

Am cumparat la data in luna septembrie a anului trecut un calculator,care sa defectat. L-am trimis in service ,dar se implineste o luna de zile de cand nu m-a contactat nimeni ,nici sami spuna macar ca calculatorul a ajuns la ei.

Răspunde

19 Sef e-magari.ro 30 decembrie 2015 la 16:07

Acum trebuie sa iei legatura cu cel.ro

Răspunde

20 Client 11 aprilie 2016 la 15:58

Experienta neplăcută cu oktal.ro.Am comandat o carcasa pentru un telefon și am primit pentru alt model. De o săptămână ma chinui sa fac retur și sa primesc produsul comandat. Nu îmi răspund la mesaje email, nu răspund la telefon și toată agitația pentru o carcasa de 50 lei. Nu vreau sa știu ce fac dacă au un retur de 1000 lei sau mai mult. Oktal.to, cel.ro si dc shop sunt aceeași firma, au capital social 200 lei, adică firma de 2 lei.

Răspunde

21 Sef e-magari.ro 11 aprilie 2016 la 16:00

Incearca sa mergi la sediul lor de la APACA. Poate poti rezolva ceva asa. Daca esti din alta localitate, incearca sa le trimiti prin curier produsul, dar plateste-l tu … pentru ca altfel nu il vor accepta. Asta daca nu au serviciul de ridicare colet de la client. Incearca sa suni si sa ii stresezi. O sa se rezolve …

Răspunde

Lasa un comentariu