OKTAL.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

22 comentarii

  1. Salutare! Dragilor evitati http://www.oktal.ro ! Eu i-am recomandat dupa ce am cumparat in 2006 un laptop de la ei. Dar regret acum in 2018 faptul ca i-am recomandat nepotului meu sa isi faca calculatorul la ei. Sunt ok piesele, dar am facut greseala sa incurc memoriile (in loc de DDR4 am luat DDR3 – si sloturile pe placa de baza nu se potrivesc); evident parintii nepotului meu au mers sa schimbe piesele (eu locuiesc in Anglia); nu ne-a trecut prin cap ca cei de la oktal.ro NU vor in ruptul capului sa schimbe memoriile… Nu ai venit in 24 de ore…sorry, Pa! -Mai oameni buni, sunt neatinse, nu se potrivesc cu placa de baza! – Nu..Nu si Nu! IN consecinta am memorii DDR3 la vanzare, sper sa gasesc un prieten sa le vrea, eu la oktal.ro nu mai dau clik in viata mea! Recomand http://www.amazon.co.uk, acolo unde nu comenteaza nimeni cand Clientul face o incurcatura, mai ales dupa ce lasa la magazin 3000ron, si mai ales dupa ce recomandarea vine de la un alt client… :(

  2. Experienta neplăcută cu oktal.ro.Am comandat o carcasa pentru un telefon și am primit pentru alt model. De o săptămână ma chinui sa fac retur și sa primesc produsul comandat. Nu îmi răspund la mesaje email, nu răspund la telefon și toată agitația pentru o carcasa de 50 lei. Nu vreau sa știu ce fac dacă au un retur de 1000 lei sau mai mult. Oktal.to, cel.ro si dc shop sunt aceeași firma, au capital social 200 lei, adică firma de 2 lei.

    • Incearca sa mergi la sediul lor de la APACA. Poate poti rezolva ceva asa. Daca esti din alta localitate, incearca sa le trimiti prin curier produsul, dar plateste-l tu … pentru ca altfel nu il vor accepta. Asta daca nu au serviciul de ridicare colet de la client. Incearca sa suni si sa ii stresezi. O sa se rezolve …

  3. Am cumparat la data in luna septembrie a anului trecut un calculator,care sa defectat. L-am trimis in service ,dar se implineste o luna de zile de cand nu m-a contactat nimeni ,nici sami spuna macar ca calculatorul a ajuns la ei.

  4. Am cumpărat in luna Aprilie de la Oktal un mouse stellseries sensei mlg , circa 400 lei iar in luna Decembrie s a defectat clickul dreapta.Asta este s a defectat si gata, l am trimis la garantie si 18.12.2014 la ei.toate bune pana aici, mi au răspuns in 07.01.2014 spunând ca mousele este la producător in service. Pana aici sa zicem ok, in data de 14.01.2014 mi a fost închisă solicitarea cu stornare produs.Am sunat in fiecare zii de nenumărate ori dar nu a răspuns nimeni pana in data de 19.01.2014 cand am intrat pe site si am văzut ca Oktal este acum cel.ro.Am vorbit cu cineva de acolo care mi a spus ca ei au preluat site-ul dar fără Obligațiile contractuale si nimeni nu știe nimic de mousele. Dacă cineva ma poate ajuta cu sfaturi va rog sa îmi lăsați un SMS la nr 0757704975 sau mail pe mihai_nomak24@yahoo.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.