PCGARAGE.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

{ 28 comentarii… read them below or add one }

1 kELOO 22 decembrie 2012 la 17:58

Astept aici prima plangere pt. pcgarage. chiar sunt curios. Nu de altceva, dar dupa parerea mea emag si pcgarage sunt cam cei mai tari de pe la noi…Ma rog, dupa ce am citit pe-aici se pare ca la emag a cam scazut atentia pt. client…

Răspunde

2 Sef e-magari.ro 6 ianuarie 2013 la 12:42

La PcGarage inca nu avem plangeri … poate lumea nu stie de e-magari.ro sau poate sunt totusi orientati catre clienti.

Răspunde

3 kjlsaod 24 iunie 2013 la 14:17

Pe mine m-au „păcălit” de Black Friday. Am dat comanda la o imprimanta HP parca. Avea reducere bunicica. Mi-au anulat comanda pe motiv ca nu o mai aveau. In fine cum nu aveam nevoie de ea, am lăsat-o balta. :D

Alta data mi-au trimit căști de alta culoare, eu am vrut negre ei mi-au trimis albe.

Chiar dacă au preturi mai mari, eu iau numai de la ei fiindcă sunt rapizi. Si au forumul ala, poți sa te plângi acolo sa vadă toți.

Răspunde

4 Sef e-magari.ro 25 iunie 2013 la 18:37

De asta nu stiam. Un astfel de forum ar trebui implementat la toate magazinele online, dar cine sa se mai ocupe si de el? Toti sunt ocupati sa fure banii clientilor.

Răspunde

5 kjlsaod 26 iunie 2013 la 19:08

Forumul e foarte bun, dacă o sa arunci o privire o sa vezi ca in ciuda faptului ca sunt ceva reclamații, majoritatea sunt rezolvate rapid și relativ transparent.

Oricum in ciuda problemelor mai mici sau mai mari eu numai de la ei cumpăr.

Nu fac și nici nu vreau sa fac reclama, însă pentru mine sunt pe primul loc la electronice. Pentru electrocasnice am Emag. Oricum pe la aia nu prea dau. :D

6 Andrei 24 septembrie 2013 la 22:33

Baieti, raportul probleme / comenzi este total in defavoarea pcgarage. daca la emag din cateva sute de comenzi (plasate personal) am avut probleme doar cu 3-4 si alea rezolvate amiabil, la pc garage, din 5 comenzi, 3 au fost cu probleme, iar la vreo 2 astept solutionarea de la OPC.

Nu stiu despre voi, dar nu voi mai cumpara in veci de la ei, iar daca cineva imi va cere o recomandare, cu siguranta aceasta ar fi: „fugi de pcgarage”

Răspunde

7 Sef e-magari.ro 3 octombrie 2013 la 02:21

Sa speram ca o sa recuperezi pierderea!

Răspunde

8 addweb 28 octombrie 2013 la 13:57

Probleme vor fi pe online atatatimp cat sunt prea putine platforme e-commerce de calitate. Mult succes la recuperarea banilor, :)
Admin ETOS Private Assistance
http://www.etos.ro

Răspunde

9 Sef e-magari.ro 28 octombrie 2013 la 20:36

Aici iti dau dreptate!

Răspunde

10 Bogdan 30 noiembrie 2013 la 13:23

Astazi este a 8-a zi in care tot astept coletul .

Ieri i-am intrebat daca mai au de gand sa mi-l aduca si am primt urmatorul raspuns.
Buna ziua,

Coletul va fi preluat astazi de catre firma de curierat.
Va multumim pentru intelegere!

Cica ar trebui sa imi ajunga azi , dar nu am sperante prea mari. Nu am primit AWB deci probabil ca nici macar nu au fost preluate de Fan Courier.

„Cu o zi inainte de livrare veti primi un SMS cu numarul de AWB al coletului, iar in ziua

livrarii va va contacta curierul.”

Nu mai spun ca ieri am si primit un e-mail de la ei ce spune cam asa:
„Buna ziua,

Rezervarile produselor din comanda dumneavoastra #1861408 vor fi sterse maine la ora 20:00, conform termenilor.
Prelungirea rezervarilor se face numai la cerere.

Acesta este un mesaj automat. In cazul in care ati stabilit altfel cu consultantul PC Garage va rugam sa nu luati in considerare acest mesaj.

Va multumim,
Echipa PC Garage „

Răspunde

11 Sef e-magari.ro 2 decembrie 2013 la 16:04

Imi pare rau sa aud asta :( tot ceea ce poti sa faci este sa astepti :(

Răspunde

12 Victor 2 decembrie 2013 la 19:57

Eu am primit un voucher cadou in valoare de 200 lei la cateva ore au trimis un mesaj ca isi cer scuze ca au gresit si au marit suma la 274 lei . Aztazi am facut o comanda si inainte sa trimit comanda am verificat suma in cont din voucher era ok 274 lei dupa 3-4 zile de la primire.

Am trimis comanda, la cateva ore verific in cont si au modificat suma de 274 in 34,86 le scriu si primesc un raspuns ca au gresit iar suma si nu trebuia sa fie nici 274 cadou ci 34.86 lei dar au asteptat sa fac comanda si daca le convenea cat cumpar 100% nu modificau voucher-ul.

Sigur ca am inceput sa comandam de la alti, noi suntem firma IT daca ei sunt prosti au pierdut la faza asta mult mai mult ca noi nu cumparam de 3 lei . Sa cumpere cine vrea de la ei eu nu cumpar de la tepari care nu isi asuma o greseala, ai gresit platesti daca vrei sa plateasca clientu si tu iti ceri doar scuze nu esti mai mult de o firma de 3 lei.

Răspunde

13 Sef e-magari.ro 4 decembrie 2013 la 14:06

Nu pot sa spun altceva decat ca sunt niste m**sti … :( astia de la pcgarage. O sa pun imediat un articol si despre ei cu intamplarea ta.

Răspunde

14 victor 18 decembrie 2013 la 01:56

Problema mea a fost rezolvata 100% am primit voucher-ul cadou + un web-cam in forma de ursulet :) Sunt sanse mari sa comandam de la ei chiar daca stim ca nu ne vor mai da in veci un voucher :))) (nici nu avem nevoie, e vorba de un principiu aici) Nici E-mag nu prea ofera ceva dar e aiurea sa primesti si apoi sa iti anuleze cadoul sa pici de fraier.

Răspunde

15 Sef e-magari.ro 25 ianuarie 2014 la 04:21

Ma bucur ca totul s-a rezolvat fara alte incidente.

Răspunde

16 Nicu 6 decembrie 2013 la 19:07

Hai Dinamo
1 Review

26 hours ago
„nesimtiti si neseriosi” sau, mai bine, „NESIMTIT DE NESERIOSI” !

De 1 Decembrie am comandat un cooling pad Zalman, care aparea la promotie (65 lei in loc de 75) si cu „stoc magazin limitat”. Comanda a aparut ca „pregatita pentru livrare” si „nepreluata” in istoricul comenzilor inca din 01.12 ora 20:47 si am primit un e-mail de la sales@pcgarage.ro.

In prima zi lucratoare, adica 02.12, am vazut ca aparea tot ca „nepreluata” si am lasat un mesaj pe site-ul pcgarage.ro. De bun simt era sa fie expediata in 02.12, dar in 03.12 am primit raspuns (inclusiv pe e-mail, de la florentina.vlad@pcgarage.ro) ca „este pregatita. Livrarea se va efectua miercuri-cel tarziu joi,intre orele 09.00-17.00 la adresa setata. Cu o zi inainte de livrare veti primi un SMS cu numarul de AWB al coletului, iar in ziua livrarii va va contacta curierul.”

Cand scriu aceste randuri este joi 05.12, este trecut de ora 17 si n-am primit nici macar sms-ul cu awb, ce sa mai vorbim de produsul in sine. In primul e-mail au scris ca pretul promotional este valabil 5 zile, iar acum produsul apare cu pretul de 75 lei, nu cu 65 lei cat era cand am comandat eu. Maine se implinesc cele 5 zile, probabil pagarage asteapta sa treaca termenul si sa ma taxeze cu pretul intreg.

Cum ramane cu reclamele alea de la tv care spuneau ca „sunt consumator european si am drepturi” ? Daca eram intr-o tara civilizata, ii puteam da in judecata in caz ca mi se ardea laptopul, ca nu il puteam folosi la un concurs de gaming sau alte evenimente nefericite generate de neseriozitatea lor.

Am anulat comanda si le-am cerut sa imi stearga contul. Apoi mi-am modificat datele din cont, am pus „Client Nemultumit” in loc de nume si i-am anuntat ca le interzic sa imi foloseasca adresa de e-mail sau datele personale in scopuri comerciale. Pentru siguranta am facut asta atat prin mesaj pe site-ul lor, cat si prin e-mail.

Sfatul meu este sa NU cumparati de la ei, va veti alege doar cu nervi. Ar trebui sa se numeasca pcgarBage, nu pcgarage. RUSINE !

edit: Vad ca ticalosii au fost foarte prompti in anularea comenzii. Macar la anulat comenzi sunt buni, ca la vanzari cinstite nici pomeneala. Mi-e mila de nefericitii care au cumparat de la ei de Black Friday. Ca sa nu ramana juniorul vecinului fara cadou de Mos Nicolae din cauza pcgarBage, m-am suit la volan si am cumparat un cooling pad Microsoft de la …mag, concurenti direct ai ticalosilor. Nu-i Zalman, dar macar e de firma.

Repet sfatul: NU CUMPARATI DE LA pcgarBage ! NU VA BAZATI PE EI, mai ales de sarbatori !

RUSINE pcgarBage, sper sa mai aud de voi doar in Buletinul Procedurilor de Insolventa! HAI SICTIR !

Răspunde

17 Sef e-magari.ro 7 decembrie 2013 la 00:10

Imi pare rau sa aud asta. O sa fac articol acum. Sper sa se sesizeze si ei ca au probleme grave.

Răspunde

18 Cristian 20 decembrie 2013 la 22:43

Acuma n-as vrea eu sa fac reclama dar am cumparat de la PC Garage o tableta, componente pentru un sistem desktop, un telefon… probleme n-am avut. Ieri, tableta a inceput sa aiba o problema la butonul power. Azi dimineata m-a sunat o tanti de la ServSkills care mi-a zis ce sa fac si ca trimite un curier. La 15:00 tableta era deja preluata…

Sunt doar intamplari nefericite, intr-adevar traim in Romania, da’ na, peste tot e la fel, asta e doar mentalitatea romanului.

Răspunde

19 Daniel 9 ianuarie 2014 la 09:11

Pcgarage are doua probleme in trecuta mea experienta cu ei (am incetat sa mai cumpar de la ei).

1.- cer insistent cnp-ul pentru facturi, in discordanta cu deciziile autoritatii nationale pentru protectia
datelor personale.

2.- au o procedura de service care descurajeaza consumatorul si in care iau ei in mod unilateral
toate deciziile, uneori in frapant contrast cu realitatea, ingreunand cat pot desfasurarea procesului
de service. Orice contestare te costa si te inoportuneaza.

Experienta mea cu ei a fost proasta.

Recomand celor care mai cumpara de la ei urmatoarele.

1.- refuzati sa le dati date personale (gen CNP), vor renunta sa insiste. Cautati pe google
„factura cnp” sau „factura site:dataprotection.ro” (site-ul autoritatii nationale pentru protectia datelor personale) pentru a va documenta privitor la drepturile
pe care le aveti si la conduita corecta in aceasta chestiune.

2.- inainte de a returna un produs pentru service, aratati defectul pe care l-ati constat unor cunoscuti,
de preferinta unora care sunt specialisti in domeniu, si faceti un proces verbal simplu pe care il
semnati si il datati toti, prin care constatati existenta defectului; eventual, faceti un film cu defectul
in care sa apara si martorii la existenta lui (cu acordul lor, fireste); nu aveti incredere in buna
credinta si onestitatea service-ului pcgarage.

Este probabil o precautiune recomandabila si in cazul altor furnizori.

Răspunde

20 Sebby Sebastian 19 octombrie 2014 la 21:39

Am cumparat un laptop de pe PC Garage , era o oferta cu un voucher de 24% inapoi(TEAPA) . Iar daca va duceti cu orice reclamatie la ei , o sa va spuna ca in nu stiu ce colt cu text alb pe fond , evident , tot alb, au scris ca voucherul se aplica la produse pe care nimeni nu le cumpara (gen: NAS , sisteme PC Garage , si alte prostii) , iar dupa aceea trebuie si sa cumperi de peste 500 de lei , cu toate ca voucherul tau are 50 lei… IN CONCLUZIE , PCGARAGE ESTE UN CUIB DE TEPARI ! (Am cumparat de pe multe site-uri , gen Emag , si nu am avut nicio problema)…

Răspunde

21 alexanderKKK 5 decembrie 2016 la 00:45

la pc garbage inainte de black friday gtx 1060 3gb palit dual edition 999 de lei din 1250

la black friday 999 redusa din 1250 :))) aceasi versiune, nu 3gb sau ceva ,aceiasi

Răspunde

22 Șef e-măgari.ro 8 decembrie 2016 la 09:36

Pai asta a fost varianta de jecmaneala. Nu a fost un blackfriday real. Cititi cu atentie.

Răspunde

23 Lumi 19 decembrie 2016 la 10:40

In 18.11.2016 am cumparat on-line de la PC Garage un telefon marca Smartphone HTC One E9+, Octa Core, 32GB, 3GB RAM, Dual SIM, 4G, Meteor Gray [EM132281].
In 12.12.2016 l-am expediat impreuna cu toate accesorile acestuia la sediul PC Garage- departamentul service, reclamand faptul ca nu se mai incarca. Am fost apelata de o angajata a soc. PC Garage, care imi reclama faptul ca seria de pe certificatul de garantie nu corespunde cu IMEI-ul telefonului si ma acuza ca le-am trimis un alt telefon spre reparare. I-am explicat ca telefonul primit este acela pe care l-am trimis spre reparatie si ca certificatul de garantie era in colet inafara ambalajului original.
Ulterior am primit un e-mail de la angajatii PC Garage prin care ma instiintau de faptul ca defectiunea nu poate fi acoperita de garantie deoarece telefonul nu se mai incarca din cauza folosirii neadecvate precum si faptul ca carcasa telefonului este deformata, lucru total neadevarat. Am folosit acest telefon 3 saptamani, avand husa de protectie, nefiind scapat sau bruscalizat in nici un fel, nuprezentand zgarieturi sau urme de alte socuri.
Astfel fiindu-mi solicitata remedierea telefonului numai in regim postgarantie si implica un cost de reparatie estimativ de 1249 lei + T.V.A. care presupune inlocuire display+touchscreen, placa de baza, carcasa.
Nu inteleg de ce ar trebui inlocuite carcasa, display-ul si touchscreen-ul atata timp cat ele erau perfect functionale? Ca s-a stricat placa de baza nu este datorita folosintei!!
Regretabil cum isi trateaza PC Garage clientii ce reclama defectarea unui aparat aflat in garantie! O mare, mare TEAPA daca ai ghinionul sa trimiti produsul in service!

Răspunde

24 Șef e-măgari.ro 20 decembrie 2016 la 10:44

Ne pare rau ca ati avut o astfel de experienta cu ei, dar daca aveti ceva fotografii va asteptam sa le incarcati sa facem un articol.

Răspunde

25 dan 18 februarie 2017 la 20:05

Ultimele jeguri. Am cumparat pe la sfarsitul lui 2015 un telefon Microsoft Lumia. Dupa scurt timp imi dau seama ca internetul mobil nu functioneaza. Il trimit in service, vine ca resoftat (tot nu mergea internetul). Apoi incep sa am probleme cu semnalul, telefonul meu mobil are rau de miscare si in momentul in care mergem vorbind la telefon semnalul aproape disparea. Apoi incepe sa imi apara o linie neagra pe mijlocul ecranului (aparea si disparea la intamplare), le trimit poze si filmari, o cautare pe google ‘black line screen lumia’ arata ca au si altii problema asta. Vre-o 6 luni telefonul meu a stat doar in service (fara prelungirea garantiei cu timpul cat sta in service), azi venea, maine il trimiteam inapoi. Ii reclam la protectia consumatorului, cererea imi e respinsa pe motiv ca vanzatorul a prezentat acte conform carora telefonul a fost testat si functioneaza. Iau legatura cu Microsoft Romania de unde aflu ca am primit un telefon importat la negru, ca e incompatibil partial cu retelele mobile din romania si din acest motiv nu imi functioneaza internetul mobil (dar ei au testat si internetul functioneaza si le-au demonstra asta si celor de la ANPC). In plus, telefonul nefiind importat pe canale oficiale nu a ajuns niciodata in service autorizat Microsoft, ci a fost resoftat de baieti care schimba frecventa hardware a unui telefon prin reinstalare de windows. In final am treaba prin bucuresti si cu scarba ma duc la ei sa imi testeze telefonul de fata cu mine. Au refuzat sa puna mana pe telefon sa imi arate ca merge si mi-au spus sa plec din magazin de buna voie ca altfel cheama pe cineva de la paza sa ma dea afara. In final dupa f multe certuri cu ei au simulat o intarziere a trimiterii din service si am cerut restituirea banilor pt ca au trecut 15 zile de la trimiterea in service.

Răspunde

26 Vali 1 martie 2017 la 15:10

Chiar daca PC-GARAGE a fost cumparat de eMAG, se pare ca faimosul eMAG isi ascunde „marsaviile” sub numele PC-GARAGE.
Mai precis, am comandat o placa de baza de la PC-Garage si alte componente pentru un upgrade PC, adica o placa de baza de la Gigabyte GA-Z170 Gaming K3 care, pe site-ul producatorului spune clar ca „suporta procesoare din generatiile 6 si 7 socket 1151”. Am comandat si procesor i3-7100 din gen 7. Surpriza la montare, dupa asamblare, placa de baza nu a pornit, deoarece nu avea acest upgrade facut. Concluzii: PC-Garage vinde produse neconforme, iar pentru aducerea la conformitate, similar cu specificatiile producatorului, solicita acest serviciu contracost! Magari! e putin spus in conditiile in care am cumparat de aproape 3000 lei si ma uit la ele ca la bibelouri! E dreptul meu sa le fac retur la toata comanda si cred ca asa voi proceda!
Deci, multa atentie ce cumparati de la PC-Garage/eMAG…!

Răspunde

27 Șef e-măgari.ro 11 martie 2017 la 13:41

Chiar sfatuim sa se faca retur, insa daca ai achitat cu cardul ai ceva de asteptat.

Răspunde

28 Sef e-magari.ro 14 iulie 2013 la 12:56

Multumim de info.

Răspunde

Lasa un comentariu