SIGMANET.RO

Probleme pe care le-ati avut pe parcursul cumparaturilor efectuate la acest magazin online, la preluarea produsului, la achitarea lui, la eventuala predare a produsului la garantie in termenul de garantie. Eventual explicati daca produsele au fost sau nu probate inainte de livrarea lor. Va rog sa explicati cat mai amanuntit eventualele probleme sau pareri pro pe care le aduceti magazinului online: aici intra timpul de livrare al produsului si eventualele costuri.

In sectiunea de comentarii va puteti exprima in voie. Ele vor intra in moderare si vor fi modificate in cazul in care folositi cuvinte obscene.

36 comentarii

  1. Tepari, garantie zero produse defecte. Atentie nu cumpara.

  2. Nesimtire si hotie!!!

    Mare atentie cu garantiile! Marian Niculae, responsabilul de service, va v-a minti cu diverse politici care NU SE RESPECTA. Produsele nu se verifica la retur daca chiar functioneaza. Ve-ti fi mintit ca vi s-a inlocuit produsul cu unul nou sigilat! Termenul legal de 15 zile calendaristice NU ESTE RESPECTAT.

    O sa ajungeti sa alergati prin service-uri luni de zile!

    Nu cumparati de la ei!

    Daca totusi ati facut-o, aveti aici un link util:
    http://www.anpc.gov.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=719:fisa-reclamatii&catid=96&Itemid=137

  3. Sunt un client al Sigmanet de ani buni, am facut achizitii in valoare totala de peste 25000ron de la ei in acesti ani, am avut si produse prin garantie si s-a rezolvat rapid fara probleme, personal am fost multumit, cel putin pana in 2014.

    In februarie am achizitionat o placa video de la ei, cam de o luna a inceput sa aibe probleme asa ca am trimis-o in service (tinand cont ca placa are totusi garantie de 3 ani). Joia trecuta am trimis produsul, a fost primit in service, primit e-mail cu fisa de intrare in service si pozele produsului (care dpdv estetic nu avea nici cea mai mica zgarietura). Luni primesc un e-mail „comanda XX a fost expediata” fara nici o alta explicatie, i-am sunat ca sa aflu ce s-a intamplat si mi-au raspuns ca produsul a fost inlocuit.

    Foarte bucuros ca s-a rezolvat asa rapid, marti am luat produsul de la curier, ajung cu el acasa, si constat ca defapt mi-au trimis in cutia primului produs, o placa video second – acelasi model dar intr-o stare extrem de rea, radiatorul lovit / indoit, toata zgariata si cu niste urme albe ciudate pe spatele placii.

    I-am sunat urgent sa vad ce au de spus, mi s-a spus sa trimit un email la service cu poze si cu problema si ca voi primi un raspuns „maine”. Bun zis si facut, poze, e-mail tot.

    Astazi am asteptat toata ziua dupa un raspuns, i-am si sunat de 2 ori sa vad totusi ce se intampla, prima oara mi s-a spus ca ii va notifica pe cei de la service de problema, a 2-a oara un reprezentant mai tupeist a reusit sa ma scoata complet din pepeni cu incompetenta lui, pana la urma stabilind ca „politica firmei este de 48 de ore”, si ca voi primi un raspuns pe maine..

    Probabil placa in sine o fi buna, nu stiu, nici nu vreau sa risc sa o incerc datorita starii deplorabile in care se afla, sincer sa va spun mi frica sa o pun in PC ca poate pusca cu totul. De asemenea sa spunem ca placa merge totusi ok, si ca sunt eu prea mofturos, desi totusi este o placa video de 1300ron – la banii astia am pretentia sa nu fie toata busita, dar sa spunem ca placa e ok si ca in cei 2 ani jumate cat mai are garantie se defecteaza din nou, ei o vor refuza in service datorita conditiei fizice in care este – deci ei practic mi-au trimis un rebut gandindu-se ca nu voi observa in asa fel incat sa pierd si garantia produsului cu ocazia asta.

    Sper sa se rezolve problema, voi posta in continuare concluzia acestei aventuri

  4. Au fost foarte OK pana sa-si bage coada cei de la IT&S – tot ei detin si celebrul koyos.ro :( Au unificat bazele de date, preturile si… MARLANIA!!!

    A murit frumos. Pacat de el!

  5. Asta a fost prima si ultima mea „experienta” cu Sigmanet:
    Toate bune si frumoase. Toate sunt foarte “roz” la ei. Dar teapa ce o trag clientului persoana juridica …fara cuvinte. Pe intelesul tuturor, am patit-o urat cu cei de la Sigmanet. Am comandat componente pt un sistem nou, toate bune si frumoase, si aditional si un windows 7 home premium. In fine, ajunge coletul la mine, nici nu apuc sa il desfac , curierul imi spune sa ii dau banii, whatever, deschid coletul si surpriza nici urma de dvd-ul cu windows. Sunam la serviciul clienti, si de acolo o saptamana intreaga in care tot am sunat si ei cica au verificat si au ajuns la concluzia ca dvd-ul s-a trimis de la ei, ca ei nu au ce sa faca , ca ei au verificat si s-a pus in colet ….bla bla etc..Deci in concluzie au am luat teapa am platit pt un produs pe care nu l-am primit…Banii nu mi se returneaza , dvd-ul nu se trimite. Am platit bani pe AER.
    Cu siguranta nu o sa mai cumpar niciodata de la sarlatanii astia , care nu au nici un respect pt client.

  6. Salutare baieti !
    Bai am trecut si eu prin mai multe probleme cu Sigmanet in Noiembrie! Am avut o placa video care a venit cu probleme. Dadea artefacte in jocuri, am incercat zeci de drivere am cerut mai multe sfaturi la baietii de la Sigmanet din magazin, dar nimic nu a mers. Intre timp site-ul sigmanet fusese cumparat de koyos.ro, am trimis placa si dupa cum mi-au explicat, furnizorul a preferat sa storneze; placa nu se mai gasea pe stoc, si am luat alt model asemanator…
    Din ce am apucat sa citesc si pe forum, pentru cei care furnizorul nu le mai returneaza nici placa nici bani, noul proprietar le pune la dispozitie niste vouchere pentru o noua achizitie…
    Vedeti si voi, eu cred ca va rezolva problemele daca vorbiti cu ei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *